2016. május 31., kedd

Mozgalmas napok

Ma voltam megint a kedvenc dokimnál meló után, de pechemre pont akkor ment szülni, így nem vártam meg a végét. Este visszanéztem és szerencsésen sikerült beszélnünk. A bakter eredményem még mindig nincs nála, elfelejtette szegénykém és a Miskolci Laboratórium már zárva volt hogy újra lekérje,így csütörtökön megint mennem kell. Sikerült kicsikarni tőle a Visanne receptet, holnap ki is fogom váltani, valamint bezsebeltem a balneos beutalót is :) ma este azt is továbbítom a parádi dokinak.
Miközben várakoztam, odajött hozzám egy öreg nő és elkezdett jajgatni, hogy a lányát most hozták fel az udvarról mert összeesett. Már majdnem elkezdtem sajnálni, mikor mondta hogy lehet nem kellett volna rágyújtania a cigarettára, mert már az utolsó hónapban van.......biztos azért szédült meg. Gondolhatjátok hogy mi volt a véleményem....
Egyébként klasszul telnek a napjaim, a hasam már kezd alakulni és totál lekötöm magam. Holnap remélhetőleg befejezik a fürdőszoba csempézését a mesterek, már nagyon várom hogy elkészüljön :)
a hétvégét pedig a kedvenc gyerekkori barátnőmmel fogom tölteni, lánybúcsúja lesz.
Csináltam neki cuki kis ajándékokat, nagyon benne vagyok a szervezkedésbe. Beteszem a saját készítésű ládikát, hátha más is kedvet kap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése