2016. május 21., szombat

Otthon, édes otthon...

A kórházban töltött éjszakám egész jól sikerült. Mind az 5 szobatársamat hazaengedték, így egyedül voltam a kórteremben, ingyen vip szobát kaptam, csak wifi nélkül :)
A pisilés egész tűrhető volt már estére, a titok nyitja,hogy sok folyadékot kell inni (min. 4 litert) és akkor nem fog csípni ill. begyulladni. A jobb vállam ahogy azt előre megjósolták fájdogált, a széndioxid gáz miatt amivel felfújtak. Ugyanis ilyenkor a váll alatt megreked a kiáramló gáz és szúró fájdalmat okoz, de azt hiszem ez egész tűrhető. Kiderült az is , hogy intubáltak... Nem tudtam hova tenni, hogy mi ez a pukli a szám szélén és miért fáj a torkom. Meg is kérdeztem Sz dokit, hogy altatás alatt szájbavertek???! Mosolygott egyet :) nagyon jó fej doki egyébként
Szóval az este egész tűrhető volt, anyukám hozott be kaját (kórházi kosztot nem kaptam, csak reggel mikor már indulásra kész voltam, de azt vissza is küldtem...)
Reggel 5-kor ébresztett az egyik nővérke,megmérte van-e lázam, természetesen nem volt, alig vártam a reggeli vizitet és hogy hazaengedjenek.
Közben 7 körül megjöttek az új szobatársaim......
Először egy fiatal roma asszony költözött be mellém. Első kérdése hogy milyen műtétem volt...természetesen én is visszakérdeztem hogy neki mi lesz. Jó hangosan mondta hogy ABORTUSZ!
Aztán tovább dicsekedett,hogy már volt neki 4, és megint terhes....ez lesz az 5. Nincs pénze fogamzásgátlóra, így meg ingyen van minden.
Fasza, kicsiny kis országunkban ilyenekre megy el az adónk....nem értem miért nem kötteti el magát ha nem akar gyereket. Persze ne szülje meg, nem hiányzik hogy 10 pulyája legyen akiket aztán felnevelhet az állam, de akkor kössön már csomót a farkára a férje....
Jött a következő lakótársunk, egy duci nő, neki mióma műtétje volt (legalábbis nekünk ezt mondta) de a vizit során kiderült hogy lesz mellette egy abortusz is, 2 in 1.
Megérkezett a következő szobatársunk, egy 14 éves kislány. Hozta a plüss maciját, a cuki kis takaróját, rémült fejet vágott.... Kitaláljátok?? Abortusz....
Nagyon szerettem volna már hazamenni, úgy hogy összepakoltam és vártam a nagy vizitet. Utána ki is vittem a cuccaimat, nem volt lelkierőm bent maradni a kórterembe.
Végre kiszedték a branült is :) ez volt a nap fénypontja, aztán mentem a dokimhoz a zárójelentésért.

Abban maradtunk hogy csütörtökön visszamegyek, gondolom kiszedik a varratokat, plusz addigra megjön a szövettan és a többi eredmény és megbeszéljük a továbbiakat.
Úgy érzem lesz egy szuper nyaram, fél év alatt csak sikerül eltüntetni ezt a vacak gyulladást és az endót, aztán jöhetnek a fagyasztott kis bogyókáim :)
és nem kell az örökbefogadáson agyalnunk
Most itthon vagyok és pihizek, mert hétfőn már meló ezerrel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése