2016. május 27., péntek

Paleo

Ma volt egy kis időm és végre elmentem egy bioboltba beszerezni minden hozzávalót , hogy el tudjam készíteni életem első paleo kenyerét. Egy vagyon hagytam ott a sok hozzávalóra, de úgy hiszem csak sikerül majd valami jót kisütni ebből :)
Szóval íme a remekmű:

Egész jól néz ki egyébként, de az íze nem az igaz :/  szerintem legközelebb száműzöm belőle a kukoricalisztet, mert az nem az én ízvilágom. Azért el fog fogyni :)

Más izgalmas is történ ma velem, felhívtam a Parádfürdőn rendelő Suskó doktort telefonon és beszélgettünk picit erről a 3 hetes balneo terápiáról.
Majd e-mailben kell küldenem a beutalót, valamint hogy mikor szeretnék beköltözni hozzájuk. Nagyon szimpi doki volt, főleg hogy azt mondta a lombikosok prioritást élveznek :)  
így többnyire be tud tenni akkor amikor szeretném. 

Szóval lehet hogy még is valóra válik ahogy elterveztem az elkövetkezendő hónapokat? Terveim szerint októberre már terhes leszek :) 
hmm, de jó is lenne jövő nyáron már babakocsit tologatni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése