2016. május 5., csütörtök

Egy pancser vagyok

Reggel 4:30-kor kipattantam az ágyból,felvertem G-t, hogy eljött a mi időnk, a tesztelés pillanata. Rutinosan kivettem a kaális meg egy BENU tesztet a csomagból és máris mártottam a pisibe. A kális hómező, a másikon kirajzolódott egy rózsaszín csík, nem mondanám erősnek, de nagyon halványnak sem.
Kezdtem megörülni, hogy na akkor most sikerült, ezaz, ez a mi napunk :) anyuka leszek.
Mikor a profi fotózáson már túl voltam és elküldtem minden közeli családtagomnak a köremailt, hogy látszólag ikreink ugyan nem lesznek, de készüljenek, mert lehet új családtaggal gyarapodhatunk, talán van remény. Még ide is feltöltöttem gyorsan egy friss bejegyzést, amit később érthető okokból töröltem.
Aztán azon morfondíroztam milyen érzékenységű a kaális, mert az bizony hófehér...
Ahogy nézegettem a teszt csomagolását, és kerestem az adatokat, észrevettem a BENU teszten egy apróságot, hogy Ovulációs tesztet bontottam ki, és bizony azért volt a második csík, mert ez LH-t néz és nem HCG-t :(
Szóval így jártam, igazi lúúúúzer vagyok. Még erre se tudok odafigyelni, hogy mire pisilek.
Szerencsére eltettem a pisit és a másik csomag BENU tesztet is feláldoztam,ami egyébként már terhességi teszt volt, persze azon nincs második csík, persze teljesen eláztattam, azóta piros és kék színekben pompázik...
Így jártam, nem is értem hogy tehettem egy dobozba a két különböző tesztet, kék kupak meg zöld kupak....olyan egyformák :(
Szóval nagyon úgy fest hogy itt a kanyarba sincs baba, valamiért nem nagyon szeretnek odafent minket.
De azért még nem adjuk fel, nyomatom tovább az utrót és várom a csodát hogy rám találjon.

7 megjegyzés:

  1. Szia, már nagyon vártam, hogy írj! Sajnálom, h ma negatív lett, de még nincs veszve semmi! Hányas érzékenységű volt a teszt? Én 14. dpo-n otthon 25-sel teszteltem, és az nem mutatta, viszont 2 óra múlva Tapolcán a 10-es teszten szépen kijött a 2. csík! Szóval azért én még drukkolok nagyon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a biztatást,még nem vagyok ám elkenődve nagyon. A kaális teszten továbbra se találom az érzékenységet, de a másik az sajnos 25-ös volt, és ráadásul teljesen szétáztattam.
      Várok, várok türelmesen, és örülök hogy drukkolsz nekünk :) Már csak az biztat, hogy egyenlőre menszi/barnázás sehol sincs, pedig ilyenkor már javában folyni szokott belőlem valami.

      Törlés
    2. Igen, ez nagyon jó jel, nekem is mindig megjött már 14. dpo-ra, mire mennem kellett tesztelni! Kivéve egy alkalmat ;)

      Törlés
  2. Szia, eddig csak zugolodtam, de szeretnek en is pici biztatast adni: 12. Dpo-n total negativ 25-os teszt. Harom nppal kesobb ugyanolyan fajta teszt extra halvany, szinte csak en lattam es felo volt, hogy csak odakepzelem. Nem kepzelodtem ;-)
    Drukkolok tovabbra is es ha nem most, akkor legkozelebb, de nem tortenhet ugy, hogy nem sikerul!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Piros, köszönöm neked is a biztatást, próbálok nem összetörni és nagyon jól jön ez a sok tapasztalat amit leírtok itt nekem :) néha azon kattogok hogy most hogyan tovább,hisz megint nem sikerült. De ilyenkor mindig felcsillan még a remény, hogy ha mással megtörtént a csoda, akkor velem miért ne történhetne meg. Úgy hogy ma beszerzek néhány tesztet és holnap megnézzük van-e még remény.

      Törlés
  3. Továbbra is szoritok nagyon! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, a rajongótáborom már szép nagyra nőtt :) jó lenne ha már egy kis happy end is

      Törlés