2016. május 18., szerda

Előkészületek

Elég bolond hetem volt, jól fog jönni végre egy kis pihi.
Kedden letudtam a vérvételt, ügyesen megoldottam hogy még időben beérjek a melóba, már reggel 6:20-kor beálltam a sorba :) Este megjött az eredmény, minden értékem tökéletem, csak 1 * lett, de az is minimálisan a ref. tartomány fölött.
Ma kellett mennem az aneszteziológushoz megbeszélni az altatást.... hát vesztemre 11-től volt rendelés, és tele voltam órákkal. De sikerült ezt is ügyesen összehoznom, közben annyira rohantam egész nap, hogy enni sem volt időm semmit. Már alig vártam hogy hazaérjek, G csinált hurkát meg kolbászt (szabin van mert jöttek a kőművesek :) ) Szóval kopogott a szemem az éhségtől, 14-kor miután végeztem a suliban még felmentem a nődokimhoz az anesztes papírral, amikor is az egyik ápolóval megbeszéltük a részleteket. Jön ki a csaj mosolyogva, a rózsaszín köpenyébe kanállal a kezébe. Hát kiderült hogy azért hívott a doki,hogy igyam meg a ricinus olajat...szóval ezért nem kellett befeküdni a műtét előtti nap. Itt így szokás, vigyem haza a kakimat...amit nem bánok egyáltalán, sőt ezerszer jobb mint egy beöntés.
Természetesen enni már nem lehet :D 48 óra kaja nélkül...jó kis fogyókúra.
A fosatószernek elég vacak íze volt,de kaptam mellé teát :)
egész délután arra vártam hogy rohanhassak a wc-re, de semmi nem történt. Már kezdtem pánikba esni hogy immunis vagyok a ricinusolajra. De 7 óra elteltével megmutatkozott a hatása, mert az imént úgy spuriztam a budira mint a kengyelfutó gyalogkakukk :)

Szóval holnap reggel 6-ra kell menni, már nagyon várom, van egy rakás dolgozat amit ki kellene javítani, meg végre kialszom magam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése