2016. június 2., csütörtök

6 hónap....

Ma reggel megint jelenésem volt a kórházban, sikeresen lekértük a bakter eredményemet :(
csuriban volt az ujjam, hogy legyen egy kis baci, de nem.... sajnos nem voltam ilyen szerencsés.
A gennyes folyadékot a hasüregben már egyértelműen az endó okozta, így 6 hónap Visanne szedésére lettem ítélve.
Elkezdtem győzködni a dokimat, hogy ha 3 hónapig szedném és mellette tartom a glutén mentes táplálkozást, mozgok, elmegyek erre a balneo kezelésre, akkor működhet-e a dolog?
De gyorsan felvázolta a szitut. Hogy a 3 hónap elég kevés, és ha nem sikerül, akkor bizony utána megint lapar és jön 6 hónap kezelés....
úgy hogy bólintottam és szomorúan távoztam az irodájából.
Igaz még nem állított be vérnéni, de ma már be is szedtem a 84 szem közül a legelsőt. A betegtájékoztatóban az volt hogy a ciklus bármely napján lehet kezdeni, bolond lennék várni :D
Hol van még november 16 :( ebből ha mákom van, akkor decemberi lombik lesz csak. Remélem hogy a menszi megjön majd időben és nem pont a karácsonyi leálláskor.
Szóval ez a helyzet. Baba téma egy időre jegelve :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése