2016. május 2., hétfő

ET+9

Tegnap hazajött G a hétvégi kimenőből :) már nagyon hiányzott az én kis férjecském.
Képzeljétek, azt álmodta hogy ikreink születtek, egy kislány és egy kisfiú. Mind a kettő rám hasonlított, a kislánynak cuki kis barna fürtjei is voltak. Persze lehet csak kitalálta, mert azt is elmesélte hogy rekord mennyiségű sört ivott meg a haverjaival,  :) Rá fért már szegényre egy kis lazítás, elég sokáig kellett neki visszafognia magát az utóbbi időben.

Mára elmúlt minden tünetem, csak a herpeszem kelt önálló életre....
Voltam a háziorvosomnál is, szereztem táppénzes papírt, mert már zaklatnak a munkahelyemről hogy mikor viszem be.
Szóval így telik a nap, semmi szurkálódás, görcs. Nem tudom hogy ez jó vagy rossz.
Most is megmértem a hőmet, 37,2-37,4 között van egész nap. Biztos a progi nyomja fel, de azt is tudom, hogy ha nincs terhesség, akkor progi ide vagy oda, elkezd zuhanni a hő a progiszinttel együtt.
Ma van a 25. ciklusnap és a 11.dpo. Elméletileg szerdán van a nem várt, szóval már csak 2-t kell aludni és kiderül minden.
Igaz mostanában olyan kusza volt a ciklusom, hogy 24-28 nap között jött meg.
Egyébként én azok táborát erősítem, akiknek utró mellett is megjön a menszi. Szóval ha nincs barnázás, vérzés a következő 3 napban, az már félsiker :)

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nemrég találtam a blogodra. Nagyon szurkolok!
    Én mind a két terhességem herpesszel kezdtem. Hátha... ;-)
    Egy zugolvasó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a biztatást, aranyos vagy hogy megírtad, nagyon jókor jött <3 Igyekszem majd hamarosan babás hírekkel szolgálni :)

      Törlés