2016. május 3., kedd

ET+10

Nagyon lassan telik az idő, nem gondoltam hogy ennyire nehéz lesz a vége,de tudom hogy már a finishben vagyunk.

Ma nekem is csodás éjszakám volt, attól eltekintve hogy az álmomban felrobbant a cserépkályhánk, pozitívat is teszteltem :) persze csak álom volt, de érzem, hogy hamarosan az álmom be fog következni.

Van viszont egy elég nagy félelmem, és ez a hülye herpesszel van összefüggésben. Sajnos nem akar javulni, nem merek rá kenni semmit, hisz mi van ha tényleg most sikerült és terhes vagyok...szóval  attól tartok, hogy a sok utrózás közepette véletlenül megfertőzöm magam alulról :/
Minden egyes alkalommal duplán kezet mosok, még alkoholos törlőkendővel is megmosom az ujjaimat, de ki tudja mi megy a körmöm alá. Ez akkor is egy vírus, ami nagyon könnyen terjed. Szóval bízok benne hogy nem lesz semmi gond.
Tüneteim továbbra sincsenek, menszi/barnázás sehol,egyáltalán nem érzem hogy meg fog jönni,  minden adott egy tökéletes sikeres lombikhoz.


2 megjegyzés:

  1. Én svédcseppel kentem anno.
    Nem hiszem hogy megfertöznéd magad ha nem nyulsz a szádba vagy a szádhoz. Kenni fülpiszkával kenjed.De ha rá is menne a kezedre dupla kézmosás meg alkoholos fertötlenitő tuti leszedi.
    Megértelek. Én a kislányaimat féltem töle igy ha kijön rajtam kb ugyanennyit fertötlenitem a kezemet meg az övékét is nehogy elkapják. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet :) úgy fest hogy már kordában tudom tartani, de nagyon óvatos leszek

      Törlés