2016. május 6., péntek

ET+13

Úgy érzem most nagyon megviccelt a szervezetem.
A teszt ma is negatív, még száradási csík sincs rajta. Szóval kaptam még egy nagy pofont az élettől.
Menszi még mindig nincs, ez nagyon fura, ilyenkor már javában véreztem,sőt tán el is múlt.
Cicik ma reggelre leengedted,úgy hogy valószínű meg fog jönni, ha abbahagyom a progit. Lehet hozzászokott a szervezetem a progeszteron pótláshoz.....
Azt hiszem ma letudom a vérvételt is, elmegyek a táppénzes papíromért aztán visszarázódok a suliba.
Nem tudom miért szivat minket az élet ennyire, mit tettünk amivel ezt érdemeltük?
Valamit ki kell találnunk, mert ez így nem frankó, nem normális hogy már 3 éve erről szól az életünk,hogy várjuk a csodát.

Nem tudom, van még remény?

6 megjegyzés:

  1. Szia, sajnálom. :(
    De amíg nem jön meg, addig mindenképp van remény, vagy amíg a HCG eredménye nincs meg...az a biztos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a drukkot Ganyu, de sajnos ez most nem jött össze :(

      Törlés
  2. Szia! Most olvasom, szerintem se add fel még, amikor nekem nem sikerült, én Utro mellett ilyenkorra már barnáztam, és fájt a hasam. Menj el béta hcg-vérvételre! Niki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Niki! Én is barnáztam már ilyenkor javában a korábbi beültetések után, úgy látszik hiba volt megemelni picit az utró adagomat :) megtréfált a szervezetem.... Sajnos ahogy várható volt,nincs hcg :( De azért köszönöm a biztató szavakat

      Törlés
  3. Sajnálom:( Egy vv tényleg nem árt. De ha most netán nem is sikerült, akkor is azt mondom, hogy mindig van remény. Fel a fejjel! (pinkm.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Pinkman, azt hiszem majd jövök hozzád kiokosításra, lesz mit tanulnom, hisz te már annyira elmélyültél a témában. Hiszek benne hogy egyszer eljön a mi időnk is, az orvostudomány már olyan sok mindenre képes, biztos hogy egyszer születik majd nekünk is egy csodababánk, és a világon mindennél jobban fogjuk majd szeretni. Rögös az út, de még nem szabad feladni.

      Törlés