2016. május 1., vasárnap

ET+8

10 nap telt el a punkció óta, ma először egy picit elkezdtem bepánikolni.
A hétvégét a szüleimmel és a bátyámékkal töltöttem, mert G meglátogatta anyósomékat. Anyukámmal délelőtt végigjártuk a temetőket, vittünk ki virágot mindenhova. A sok kocsikázástól vagy sem, de egész nap folyamatosan görcsölt a hasam. Délután 2 szem magnerotot is bevettem, hátha jobb lesz.
Tegnap este volt egy kis grillparty tesóméknál, de 2 pohár bort mertem csak inni, nem estünk túlzásba, bármennyire is szerettem volna.
Ma reggelre eldurvult a helyzet az arcomon, tele vagyok pattanással :( ez nekem elég rossz ómen, mindig a kezdődő menszit jelzi, bárcsak most másképp lenne. Ráadásul van egy herpesz szerű pati is az orrom alatt...mellesleg most telefonált a férjem hogy neki is kijött egy a száján :D ilyen a világon sincs.
Közben ma nagyon nyomott a hangulatom, csillog a szemem és olyan mintha hőemelkedésem lenne, remélem nem szedtem össze semmit. Nincs kedvem semmihez se,csak feküdnék egész nap. Megmértem a hőmet ma többször és 37,5-36,8 között ugrál.... az hiányzik még hogy beteg legyek.
Eddig olyan jól viseltem a várakozást, de legyen már vége!
Szerintetek eljön majd az az idő amikor nyomkövetőt tudnak szerelni az embriókra? Olyan jó lenne tudni hogy most mit csinálnak odabent :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése