2016. május 4., szerda

ET+11

Már csak egyet kell aludni és végre eljön a tesztelés ideje. Holnap reggelre tervezzük G-vel a közös programot.

Biztos nyugtalanul fogok aludni, de nem baj :)
Ma többször is kacérkodtam a gondolattal, mikor pisilés közben megláttam a teszteket, hogy el kellene lőni egyet. De inkább csak szemeztem velük. Az futott végig az agyamon, hogy ha negatív,akkor azt úgy se tudnám magamban tartani, egyből észrevenné a férjem. Ha meg pozitív,akkor biztos kikotyognám és megbántanám apucit hogy kihagytam egy ilyen, életünket meghatározó fontos pillanatból. Szóval inkább félretekintettem és visszafogtam magamat.
Egyébként érdekes volt a reggel, amikor felébredtem, észrevettem hogy verejtékezek, rendes izzadságcseppek csorogtak az arcomról, pedig nem mondhatnám hogy szauna van a hálónkban.
De a reggeli hőm ennek ellenére csak 37,2 volt.
Mindenesetre megnyugtató hogy menszi még sehol, makulátlan a tisztaságim, csak az utró jön ki, de az hófehér. Pedig ilyenkor már többnyire barnázni szoktam, vagy legalább érzem a menszi közeledtét. De most még csak nem is görcsöl a hasam. Persze feszült vagyok pindurkát, de ez egészen más, ez most olyan izgatottság, nem az a megőrülök, gyomoridegem van verzió.
Szóval holnap lesz a nagy nap, ET+12 két napos babócákkal, 14. dpo :)  Reméljük reggel nem állít be a Vörös démon, hisz már a célegyenesben vagyunk :)
Még a hideg is kirázott!

2 megjegyzés:

  1. Hajrá, hajrá!! Szurkolok!! :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia, drukkolok! :) Nekem is így kezdődött anno, semmit nem éreztem, és 14.dpo-n pozitiv volt a teszt :)

    VálaszTörlés