2016. május 19., csütörtök

Túl a laparoszkópián

No meg az üveghegyen is túl...túl éltem ezt is :)
Reggel 6-ra jöttünk G-vel,útközben rámjött a cifra természetesen, így villámgyorsan berohantunk a kórházba foscsizni. Reméltem hogy ez az utolsó, mert egész éjszaka ment a hasam. Fáziskésésbe volt ez a ricinus...
Becsekkoltunk, utána megkaptam 6:30-kor a jó kis branült a kézfejembe, annyira hiányzott már. Természetesen a bal kezembe szúrtak mert a műtő balos, én meg a jobb körmömről reszeltem le a zselét.... Jó kis meló volt és ezek szerint fölösleges is.
Szóval a lapart túléltem, kicsit kellemetlen volt a beavatkozás, főleg a katéter amit kaptam.  Nem volt még szerencsém ilyenhez, hát nem lesz a kedvencem.
És jöjjön a lényeg:
Endóm van :) azt hiszem piciny kis országunkban most én vagyok a legeslegboldogabb, mert végre kiderült miért nem tapadt meg a 11 pici embrió. Drukkoltam hogy találjanak valamit és sikerült.
Igaza volt K dokinak, jók a megérzései.
Még csak 1x dumcsiztunk Sz dokival, de annyit mondott hogy sok helyen van és nagyon aprók,ezért nem lézerezte le. Viszont egy elég komoly gyulladás van a hasüregben és folyadékot is találtak. Jó kis meló lesz ezt kikezeltetni, de cseppet sem bánom, mert ezután már csak sikeres lombik jöhet, ebből baba lesz :)
A doki  klimax kúrát javasolt,holnap biztos többet megtudok majd. A lényeg hogy leállítjuk a ciklusomat és amíg nincs menszi addig felszívódik ez a sok pici valami. A gyulladásra meg antibiotikumot fogok kapni. Még meg fogom kérdezni a véleményét egy parádi gyógyvizes kúráról is, úgy hallottam az endóra meg gyulladásra szupi.
Szóval ennyi újság van velem, holnap kiengednek :)

4 megjegyzés:

  1. Most nem tudom, hogy sírjak vagy örüljek veled. Miattad örülök, de, ha magamra gondolok..áááh...
    Gondoltam rád ma, szorítottam neked, mert azért a blogodat követtem.
    Mielőbbi felépülést, remélem nem kínoztak meg nagyon, majd írj.
    Annababo vagyok/voltam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ari vagy :) ha hazaértem és wifi közelbe kerülök majd írok ám levelet neked :) Elvileg ma kiengednek

      Törlés
  2. Szerintem ez a babügy miatti lapar olyan, hogy örülsz annak is, ha találnak valamit, de akkor is jó azért, ha kiderül, nincsen semmi gond (szerettem volna én is, ha nálam találnak valamit, aztán végül semmit sem, de tényleg nem bántam végül azt sem). Mindenesetre én most örülök veled, ha Te örülsz! Kezeljék ki, aztán hajrá!!:) Kíváncsi vagyok, mit mond róla Krizsa.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, így van ahogy mondof. De annak is örültem volna ha nincs endó, viszont akkor már csak az immunológia maradt volna. És ha az is jó akkor a kétségbeesés és tanácstalanság. Szóval ez így jó, meggyógyulok, lelkileg is rendbejövök és 2018-as babám lesz. Meg persze ti is csatlakoztok hozzánk :) aztán írhatjuk a babablogot

      Törlés