2016. május 6., péntek

5. sikertelen beültetés után

Megjött a várva várt béta HCG eredményem, és ahogy sejtettem sajnos nem vagyok terhes. Persze még mindig nem jött meg, de ma este már nem veszem be a progit, gondolom reggel megoldódik ez a probléma is.


Nagyon kusza volt a napom, millió gondolat cikázott a fejemben. Bementem a melóhelyemre is, és mikor a főnököm szemébe kellett mondanom hogy nem sikerült, konkrétan elbőgtem magam. Zavarba vagyok mikor mások előtt erről kell beszélnem. 
Szóval elég vacakul telt a délelőttöm. Ezt még tetézte a szomszédkertben üvöltő csecsemő hangja is, amit próbáltam az Alvin és a mókusok: Kurva élet c. számával hangosan tompítani. Jól esett kicsit ordítva énekelni és tojni a világra, azt hiszem ez picit segített.

Persze egész nap a neten kattogtam és próbáltam összerakni a hogyan továbbot....
Egy dologban egészen biztos vagyok, nem akarok több stimuláción átesni. Elég volt a sok szuriból, a sok hormonból, ki tudja ennek milyen következményei lesznek évek múlva. Nem akarok 40 éves korom előtt klimaxolni, nem akarok mellrákot stb.
Van még 2x2 + 1 fagyi babánk, abból kell valahogy összehozni a lurkót. De hogyan???
Nyilván nem csak a férjemmel van gubanc, hanem nálam is lesz valami rejtett dolog,ami még nem derült ki, na de mi lehet az? 
Csak ha rájöttünk, akkor vagyok hajlandó feláldozni a mirelit gyerekeket, korábban fölösleges, nem hagyom hogy kárba vesszenek.
K. doki szerint valószínű a hysteroscopia endót okozhatott, erről már korábban írtam, úgy hogy állok elébe, akkor essünk túl egy laparoscopián is, túl fogom élni, annyi mindenen keresztül mentünk már.
Viszont a suliból nem akarok hiányozni amíg a kölykök is bent vannak, szóval csak június 15. után jöhet szóba a műtét. Majd megkérdezem a helyi nőgyogyómat hogy megcsinálná-e nekem tb-re, és akkor egy kiadással kevesebb. Ha viszont nem találnak semmit, akkor a B verzió az NK-ölősejt vizsgálat és a celluláris immunstátusz lesz. Ha jól láttam a neten,akkor 29 ezer ft-ba kerül, azt még túléljük valahogy. Viszont ha itt esetleg nagyobb az érték a vártnál, akkor számomra homály hogy hogyan tovább. Gondolom a fagyasztott beültetéssel ez összeegyeztethető, vagyis nagyon remélem.

Felmerült még bennem az örökbefogadás is, G már korábban erre is bólintott, azt mondta neki csak az a fontos hogy boldog legyek, mindent megtesz ezért :)
Egyébként ma nagyon cuki volt, korábban hazajött és hozott meglepit <3 utána elmentünk pizzázni...

Szóval visszatérve az örökbefogadásra, azért az sem egy gyalog galopp.... óriási procedúra, legalább fél év mire felkerülünk a várólistára, egy komplett átvilágítás.amivel nincs is bajom. De utána ha nem roma.félroma,sérült, idős gyereket szeretnék, azaz a mi esetünkbe 0-3 hónapos fehér bőrű csecsemő jöhet szóba, akkor a várakozás súlyos évekbe is kerülhet. Szóval erre nem alapozhatunk. Előbb lesz gyerekem ha szerzek Ukrajnából egy béranyát :D
Így abba maradtunk hogy egyenlőre ez a téma elfelejtve, hiszen csak jobb lenne egy saját csemete. Úgy hogy nem adjuk fel, majd megmutatjuk hogy tudok én terhes is lenni. Kicsit pihenünk, összekaparom magam, aztán lesz ami lesz.
Köszönöm a drukkokat, jó ez a blogírás, nagy segítség hogy kiírhatom magamból a gondolataimat. Néha nem könnyű a környezetemnek azt a rengeteg infót feldolgozni amit rájuk zúdítok. Szóval köszönöm hogy meghallgattatok  <3

5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon sajnálom!!!! :-(
    Szuper hogy nem adjátok fel!!! :-)
    Az örökbefogadáshoz annyi, hogy vannak alapitványok is. Ott sokan elöbb jutottak babához, mint az állami részen. pl a gólyahir de van még csak nem jut eszembe a neve..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet, bár nekem a nyílt örökbefogadás egyáltalán nem szimpatikus, nem hiányzik egy zaklató anyuka. Most egyenlőre ez a téma at hiszem jegelve lesz,mégis inkább a kivizsgálásokra fogunk koncentrálni. Nem lesz könnyű menet az biztos :(

      Törlés
  2. Szia Hunti, nagyon sajnálom!
    Tényleg nem szabad feladni, jó, hogy ennyire bizakodó tudtál maradni.
    Lehet, hogy már olvastad, de hátha nem :)
    http://hellobaby.hu/index.php/cikkek/item/4955-5-ev-13-beultetes-33-embrio

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ganyu, próbálok mindig pozitív maradni és nem összezuhanni. Szerencsére maximálisan támogat a családom, így azért könnyű dolgom van :) Olvastam már ezt a cikket és elég durvának találom, azért 13 beültetésig biztos hogy nem mennénk el. Most úgy érzem az okokat kell felderítenem előbb és a Miért?-re választ kapnom. Belevágunk a maradék kivizsgálásba, már tényleg csak pár maradt hátra. Bízom benne hogy megtaláljuk a sikertelenségek okát. Most már nem fogadom el azt az indokot, hogy nem volt szerencsénk. Remélem hamarosan már jó hírekkel jelentkezem :)

      Törlés
    2. Láttam hogy írtál, de valamiért nem jeleníti meg az üzit a blog...remélem azért nem a 13. fog sikerülni, nem bánnám ha a 6. lenne a nyerő :) szívesen vezetnék már baba blogot

      Törlés