2016. április 29., péntek

ET+6

Nagyon mozgalmas és eseménydús volt ez a pár nap. A hét elején leginkább pihentem és tettem-vettem itthon a ház körül.
De sajnos tegnap már kénytelen voltam eleget tenni pedagógusi kötelezettségemnek és vendégül láttam otthonomban a ballagó osztályomat. Ezerrel ment a pucolás, vagdosás, bevásárlás, takarítás. A szerenád jól sikerült, de sajnos az este nem ért még véget. Kötelező jópofizás a városban, ahol minden iskola vezetősége, végzős tanárai, polgármester stb. vesz részt, mondanom sem kell hogy egy porcikám sem kívánta. Főleg az állófogadást követő fáklyás felvonulást, ahol végig attól rettegtem, hogy valamelyik idióta csatak részeg gyerek véletlenül meggyújtja a hajamat, vagy nekem jönnek és megnyomják a három kis tökmagot a pocakomban.

De szerencsére ennek is vége lett egyszer és sikeresen mehettem haza borozgatni.
Apropó borozgatás, a fele már a vérkeringésemet serkenti, remélem bírják a manócskáim az alkoholt :D

A mai nap maga volt a borzalom.
Délelőtt csavarogtam picit, fodrászhoz mentem, vettem 1200 Ft-ért 5 dl bio áfonyalevet  :) értek ahhoz hogy kell hülyeségre elszórni a pénzt.
Majd elkezdődött a készülődés a délutáni ballagásra.

Kedves olvasóim, ma nem zuhanyoztam hanem kádban fürödtem :) igen, kádban, teleengedtem és elmerültem a rengeteg vízben, jó sokáig lubickoltam és nagyon jól esett. Tudom hogy elvileg tiltólistás az ülőfürdő ilyenkor, de megnyugtatásképp mondom hogy a víz elég langyira sikeredett :) kénytelen voltam felpuhítani a bőrömet, mert ez a clexane egyre gyötrelmesebb és be akartam adni mindenképp még a ballagás előtt. Szerencsére már nem okoz újabb lila foltokat a hasamon, de nagyon döcögősen csúszik be.
A ballagás nagyon elhúzódott, szétfagytunk a hidegben....
A lurkók picit rosszalkodtak odabent, biztos nekik sem tetszett a templomi műsor, mert végig görcsölt a hasam, de csak egy hangyányit. De már szerencsére itthon vagyunk, begyújtottam a kis cserépkályhánkban, ropog a tűz, szürcsölöm a kis vörösboromat, nem is kell ennél több.
Szóval érzem vagy 2 napja hogy valami zajlik odabent, de még mindig elképzelhető hogy a stimut heverem ki azért vannak tünetek. Mindenesetre néha a 3x2 utróra még rádobok egy gratiszt, biztos ami biztos alapon.
Timike,Tomika,Tamika iparkodjatok mert lassan fel kell hogy töltsetek HCG-vel :)

4 megjegyzés:

  1. Comb felso zsirosabb reszebe is lehet adni a clexant, amikro a dokim ezt kozolte igen boldog voltam. Mert napi ket szuri hasba durva lenne(progit oda szurom).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon bátor csajszi lehetsz Csigusz, mert én biztos nem merném a combomba szúrni azt az óriási tűt, ha rágondolok még a hideg is kiráz :D Részvétem a progi szuri miatt. Még mindig szúrod? Most hol tartasz?

      Törlés
  2. Szia! Egy ideje már olvaslak, hasonló cipőben járok én is, mármint, hogy lombikkal lehet gyerekem és én is tanítok. Ne haragudj, de nem értem, miért nem mész táppénzre ilyenkor? Én tuti nem fagyoskodtam volna, tudom, hogy a templomban hideg van, én is ilyen suliban tanítok. Szerintem akkor sem ér ennyit az egész, ha netán Te vagy az osztályfőnök, biztosan megértenék, ha a pihenést választanád. Én a beültetés után két hétig otthon voltam, és bár nem sikerült, nem csinálnám máshogy ezután sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Niki, örülök hogy olvasod a blogomat :) Kipróbáltam már én is mindent, hol táppénz, hol tanítás, hol fele-fele. Most egyébként a leszívás előtti naptól táppénzen vagyok, már l2 napja folyamatosan itthon, csak a ballagás napján mentem be a suliba, meg egyszer lezárni a végzősöket. Úgy gondolom ennyi belefért, még ha kicsit szenvedés is volt, de nem lett volna fair a részemről hogy cserben hagyom őket és kellemetlen utána magyarázkodni, hisz nem kötöm a gyerekek orrára hogy lombikozunk. Egyébként is ciki mikor egy-egy sikertelen akció után visszamegyek és kérdezgetik hogy hol voltam, miért hiányoztam. Túléltem azt a 3 órát és ennyi :) most már csak pihenek és a kis picurkákra koncentrálok

      Törlés