2017. február 3., péntek

Vérvétel

Ma reggel sikerült elcsípnem a védőnőt és levetetni még meló előtt 3 kémcső vért. Valami iszonyat, hogy nem tudja ez a hölgy normálisan megszúrni a karomat, igazán elmehetne tanfolyamra. Régebben forgatta bennem a tűt, de a mai....inkább ne is beszéljünk róla.
Közben érdeklődtem, hogy vajon megérkezett-e az októberi leletem a chlamydia/mycoplasma pneumoniae-ról (hisz azóta nem találkoztunk)
Előkereste a kupacból és meg is kaptam, íme:

Még mindig pozitív szinte az összes. Úgy érzem ezt nem nagyon sikerült kikezelni, vagy túl korai volt a vérvétel? Ha jól emlékszem az IgG volt az ellenanyag termelés, tehát ha ez nekem ilyen brutálisan erősen pozitív lett, akkor elképzelhető hogy pont akkor estem át ezen a betegségen, amikor kaptam rá a kezelést? Tényleg fura, mert kb. semmi bajom nem volt (még köhögés, orrfolyás sem)
Szóval ez történt ma. Meló után elmentem kicsit squassolni, nem igazán szeretek ilyenkor ha itt van vérnéni, meg egyébként is bolond és húzós napjaim vannak mostanában, de ki kell használni minden pillanatot a mozgásra. Mert remélem hamarosan már max. kismama tornára kell csak járnom.
Egyébként vettem szelént meg vas tablettát is, kibővítettem a bogyórepertoáromat. 
Ezt a hülye omega-3at már most kezdem megutálni. Folyton hányingerem van tőle...
viszont addig keresgéltem a neten, amíg rábukkantam hogy a chia magban is rengeteg omega-3 van, úgy hogy már kacsingattam pár recepttel :)

Update:
Küldte a centrumlab a hormonjaimat vasárnap este. Ilyenkor is dolgoznak? WOwW
Kicsit dobogott a szívem mikor megnyitottam a file-t, hogy megint milyen lesújtó eredményt kapok majd. De szerencsére az összes TÖKÉLETES! A múlthavi brutális FSH-m szépen lement 6,7-re. Szóval egy eredmény nem eredmény.
A CA-125 csak 9 lett, szóval lehet nincs is endóm?!


2 megjegyzés:

  1. Az IGG az hogy régebben átestél rajta. Az IGM a mostani fertőzés. Ezek nagyon lassan csökkennek, évek alatt. Én a toxoplazmánál tudom, irtó lassan csökkent le.

    VálaszTörlés