2017. február 10., péntek

Egy őrült nap

Ma ismét korán keltem, már 6:30-kor a háziorvosi rendelő előtt várakoztam, gondoltam időben felcsípem a táppénzes papírt, aztán irány Budapest.
Nos ez nem sikerült, mint ahogy még rengeteg egyéb dolog sem ment ma zökkenőmentesen.
A körzeti nővér tojt a fejemre, táppénzes papír nincs, azt se tudja ki vagyok-e írva...várjam meg a dokit vagy jöjjek vissza hétfőn, de készüljek hogy majd sokat kell várni.....
Jófejségből most megbukott nálam!

No mindegy, majd lesz valahogy, szóval indulás tüszőkukkra. Most új útvonalat választottunk és a Megyeri-hídon át támadtuk meg Budát, egész hamar felértünk.
Cirka 2-2,5 órát ücsörögtünk a váróban, rengetegen voltak ma...és mintha csak egyre többen lettünk volna :)
Egyszer csak a doki dühösen kiszólt, hogy küldjenek már valakit (mint mindig, ma is pipa volt az asszisztensekre, mindig ez van :D )
Szóval besuhantam, már feküdtem is fel az ágyra, aztán jött az ultrahang. Nyálkahártya 6,5 mm és a bal oldalon növöget a tüszőm: 13,5 mm. Ma van a 8 és feledik ciklusnap :)
Már meg sem lepődtem azon, hogy megint stimulálnak egy picit. Kaptam egy új fajta szurit: Bemfola névre hallgat és kb. beszerezhetetlen a kis csöppség.
Szóval 3 napig 75 NE-t kell majd szúrnom, vasárnap délben repesztek egyet és szerdától jöhet az Utrogestan.
Csütörtökön kell majd telefonálni hogy minden rendben van-e, aztán dél körül megyünk beültire.
G nem jöhet majd be, mert influeznaszezon van és a pasikat most száműzik a műtő környékéről.
Beszélgettünk még egy kicsit a hogyan továbbról meg az embriókról. K doki hallani sem akart arról hogy betegyük mind a hármat, főleg hogy az egyik blaszto. Azt mondta ha ez most nem sikerül, akkor mindenképp vissza kell tenni az utolsót is és csak akkor lehet új stimut elkezdeni. Kicsit paff voltam ettől, majdnem bekönnyeztem... De aztán megláttam a vigyort az arcán, hogy most sikerülni fog, megígérte hogy ebből a maradék fagyiból összehozzuk azt a gyerkőcöt. Bárcsak így lenne....

Elindultunk kiváltani a nagy kupac receptet. A kocsiban szembesültem, hogy ha jól rémlik bezárt a Déli gyógyszertár ahová eddig jártunk. Mint kiderült, megkapta az árukészlet egyik felét a Batthyány téri Vásárcsarnoknál levő gyógyszertár, a másikat meg a Széna téren egy patika. Gondoltam szerencsét próbálunk az egyikben, még beépített emberem is volt, egészségpénztári kártyát is elfogadnak. Az Ovitrellen kívül semmi nem volt nekik :D Még 3 környi telefonálgatás után sem tudtuk kideríteni hogy Bemfolát hol lehet beszerezni.
Irány vissza a hegyre, ez volt a legjobb ötletünk, így visszakocsikáztunk és rohanás a gyógyszertárba. Az ajtó zárva.... a nénike azt hittük elment ebédelni, de negyed óra múlva csak kinyitotta az ajtót. Azt mondta sose volt még ekkora forgalma, mint a mai napon, alig bírja a tempót,rengeteg a beteg.
Az utolsó 3 doboz Bemfolát vittem el :)
Még a kocsiban hasba döftem magam. Vicces volt ez a szuri, mert azt írta a betegtájékoztató, hogy be kell nyomni a gombot és egy iciri-piciri ki fog spriccelni. Na ez a picurka adag úgy telespriccelte az üveget, mintha ablakmosó folyadékot nyomtam volna a szélvédőre, de sikeresen beadtam. És a jó hír, hogy még alkoholos törlőkendő is volt a dobozban, ennek külön örültem, mert nem volt nálunk.

Itthon még szerintem lesz egy kisebbfajta hajtóvadászat a Zoviraxos oldat miatt, állítólag alig lehet kapni. A legjobb, hogy nem emlékszem mikor kellene elkezdeni a kúrát, elfelejtettem mit mondott a doki, de a szteroidot lehet elindítom még a hétvégén. Ártani nem árt úgy sem :)
Már csak hatot kell aludni és megkapom a kis majmocskáimat, juhééé
aztán remélem rendesen csimpaszkodnak majd a ketrecben :D
Update: Ma kimentünk a városba kicsit iszogatni kettecskén és kaptam egy égi jelet :)))))

6 megjegyzés:

  1. Hogy te milyen egy pozitív csajszi vagy, imádom a stílusod.
    Hajrá majmocskák!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe :D örülök hogy ilyen imádnivaló pozitív csajszinak tartasz. Remélem hamarosan már a reggeli rókázásomról oszthatom meg a csodálatos fényképeket veletek :D

      Törlés
  2. Nagyon megy a drukk!De légyszi csak finOmán a rókát képekkel mert most is reggeli közben olvaslak☺☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a drukkot :) rókakomát majd próbálom ínycsiklandozóan és finoman tálalni. Bárcsak már ott tartanánk <3

      Törlés
  3. Szia Hunti! Mennek a drukkok tőlem is! :-) Remélem, hogy a lipid segíteni fog majd. Egyébként K. doki mit szólt az NK-s leletedhez? Lili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lili :) Nagyon köszönöm a szurkolást, a lipid reméljük megteszi hatását. Az a helyzet, hogy ez most egy titkos hadművelet. Elküldtem e-mailben a leletet K dokinak, de nem reflektált rá semmit. Amikor megtörtént a konzultáció, nem hozta szóba, meg én se :D szóval nem tud se a lipidről, sem a szteroidról, de még a zovirax oldatot sem mondtam neki el. Most egy kicsit önállósítottam magam, ki kell próbálni ezt is :)

      Törlés