2017. február 23., csütörtök

ET+7

Tegnap este szokás szerint nyúltam a hűtőbe a pálinkás üvegemért, és azt vettem észre hogy üres :D
Nem gondoltam hogy képes vagyok egyedül bepuszilni 1 üveg páleszt. Igaz volt rá egy hetem, de akkor is... amúgy se vagyok oda érte, de meg van a jó oldala is. Ha napközbe piálok, tuti nem ülök kocsiba aznap.
Ma is így indítottam a reggelemet, stílusosan ET+7 :) kísérőnek almás céklalevet iszok. A Lidl-be felvásároltam az egész készletet, már a 10. üvegnél járok :)))
ET+7
ET+8


Egyébként nem érzek semmit :( még görcsök, hasszurkák se voltak ebben a pár napban. Vajon zajlik valami odabent?! 
G meggyógyult, már kutya baja. Szerencsére nem kaptam el tőle (ezt is a pálinka és a karantén javára írjuk)
Még tegnap is külön aludtunk, nehogy közel legyek a bacitanyához.
Unalmasan telnek itthon a napok, nagyon semmit se csinálok, megy a Gilmore Girls ezerrel.
De azért várom már a jövő hetet is, végre mehetek vissza melózni...

15 megjegyzés:

  1. Szia. Most hany napos babakat kaptal vissza? En et(5napos) + 3 mar pozit tezteltem, tudom, extrem koran volt, es csak egy baba! No, ezt csak azert irtam, mert et+7 napon sztem mar el lehet kezdeni a tesztelest:) nagyon szoritok!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gratulálok a pozi teszthez :) jó korán mutatta, hihetetlen korán.
      Csak 2 naposak a picik, szóval az a tesztelés még nagyon várat magára, ez még csak a 9. dpo volt. Jövőhét közepén tervezek először tesztelni, ha kibírom addig. Köszönöm a drukkot!

      Törlés
    2. Ha azt nezzuk, a 8. Dpo volt, nem ritka mar a pozi olyankor. Te pedig mar a 12. Dpo -n jarsz. :) egyre izgalmasabb. Hajra!!!!

      Törlés
    3. Én még senkivel nem találkoztam aki 8. dpon pozit tesztelt, te vagy az első :D
      egyébként a mai még csak a 10. dpo (ET+8 és 2 naposak a babók) szóval őrült korai lenne és nem akarom hogy már most elmenjen a kedvem ha negatív a teszt. Kivárok amíg tudok :)

      Törlés
  2. Hunti az nem jelent semmit ha nincs tünet. Szerezz még be pálinkát, de mire is kell innod? Drukkolok akármikor is tesztelsz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a dokinak ez a mániája hogy igyunk. Rajtam nem múlik, szóval iszok. Hogy mire? Hát hogy sikerüljön :))

      Törlés
  3. Már várom azt a pozitív tesztet hajrá!☺

    VálaszTörlés
  4. Tarts ki, rá se nézz a tesztre, amíg el nem jön az ideje. És utána is a vv-ben bízz 100%-osan. Meg persze a kis gombócokban, akiket visszakaptál! :))) Meg a tapsifülesben. :D Siag

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így gondolom, nem hagyom hogy tönkre tegye egy hülye teszt a finisben az utolsó pár napra a hangulatomat :) kibírom, tapsi-hapsi velem van :D

      Törlés
  5. Én 22 CD-n délután tesztelten (nem is értem miért jött rám a tesztelhetnék?) 25-ös exepil teszttel és pozitív lett!!!!!! Szépen sorban gyártottam a teszteket és szépen erősödtek is. Igaz örültem, hogy hamar kiderült, mert rohantam lipidért, mert októberben kaptam utoljára. Szóval szerintem ha nem is holnaptól, de hétfőtől mehetek azok a tesztek :-)! Pozitív lesz hidd el!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Legutóbb én sem éreztem semmit, sem puffadást, sem hasszurkát, na jó a mellem fájt picit, de az ugye nem fáj mindenkinek, és azon kívül semmi egyebet az égvilágon, és mégis pozitív lett a tesztem legelőször ráadásul jó erősen, ilyen erős sosem volt még. Tünetekből ne indulj ki :) drukkolok továbbra is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a didkó 3. napja fáj, de ez a progitól is lehet :) na majd meglátjuk, pár nap és kiderül. Hanyadik nap teszteltél először pozit?

      Törlés
    2. ET+12-őn (5 napos embriókkal), de délután és jó erős volt, szóval valszeg már előtte 1-2 nappal is mutatta volna reggel. Azért a mellfájdalom nem rossz jel, bár tudod az a mániám, hogy nem bíztatok nagyon (biztosan a sok pofára esésem miatt szeretem ezt óvatosabban kezelni másoknál is), de nekem pl progipótlás mellett sosem fájt, csak ha terhes voltam ;) Persze mind mások vagyunk, másképp reagál a szervezetünk mindenre, szóval csak drukkolok és kitartást a tesztig!

      Törlés