2017. február 16., csütörtök

Transzferelünk

Kicsit szétszórt voltam az elmúlt pár napban... szerdán este jutott eszembe, hogy nem tettem fel utrogestant, de úgy egyáltalán nem, pedig kedden kellett volna elkezdeni. Olyan zizi vagyok mostanában :/ 
Reggel a megbeszéltek szerint mentem masszázsra, a leányzó szó szerint tetőtől-talpig átgyúrt, a lelkemnek jót tett az biztos, nagyon jól esett kicsit ellazulni.
Utána egyből indultunk is a kis bogyókért, felkeltek mind a ketten. Délre kérte a biológus és K doki is hogy menjünk. 11:30-kor betoppantunk, de a pultnál nem találták a nevem a listában, nem volt kikészítve semmi....megkérdezték hogy biztos ma kellett jönni?? Kicsit betojtam :D mondom tuti, mert már 2x is beszéltünk a biológusokkal ma. Aztán nehézkesen, de megtaláltak...nem tudom,hogy ez volt-e az oka, de kereken 2 órát vártunk, hogy bejussunk a dokihoz. Még akik utánunk jöttek, azok is előbb kerültek sorra. 


A transzferos lapon is én voltam az utolsó, a gépelt névsor alatt ott virított a tollal írt nevem.
Maga a transzfer egyébként rekord ideig tartott, 3 perc volt (a legutóbbi 15 perces szerencsétlenkedéshez ez maga volt a mennyország)
Az embriókat úgy döntöttem hogy most kivételesen nem nézem meg ,mivel G kint maradt az influenza szezon miatt. No meg amúgy is azt mondta az én férjecském, hogy majd megnézzük őket jövő hónapba ultrahangon :)
K. doki próbálta oldani a nem létező feszültséget és a párhuzamos szelők tételének a megfordításáról faggatott, miközben épp feldugta a katétert a méhembe.... szerintetek?  Tudtam értelmes választ adni?
Majdnem 3 óra volt mikor végeztünk, már alig voltak az épületben.






12 megjegyzés:

  1. A próféta szóljon a férjedből!!! :) Az utsó Fetünknél nálunk sem volt ott a párom, én is a végére kerültem, noha sokkal hamarabb kellett volna bejutnom és nagyon gyors volt a beülti. Ezeket jó jelnek veszem. :) Zokni megvolt, fejetlenség az intézetben megvolt, már csak a pihenés és kikapcsolódás van hátra. Vigyázz magadra és a bébikre! :) Siag

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. most már mi jövünk :) te más a finishben vagy, én pedig szépen lassan követlek, 2 hetes késéssel! Ugye ugye?

      Törlés
  3. Drukkolok én remélhetőleg négy hét múlva követlek Benneteket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) ha elkapom a terhesfertőzést, akkor nagyon szívesen továbbadom. Most az égből is pozi tesztek potyognak, szerintem fog jutni nekünk is

      Törlés
  4. Minden oké kell hogy legyen ott a zokni is most már tessék elkapni szépen azt a terhességet!!☺Nagyon szorítok!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük Alíz :) minden adott hogy velem is megtörténjen végre a csoda <3

      Törlés
  5. Hajraaa! Ide is kuldom a soksok ++++++ drukkot :)
    Zugolvasod

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy Jucka :) Ránk fér ez a sok +++++
      Remélem én is csatlakozhatok Pinkman-hez és virítok majd egy pozit

      Törlés
  6. En is drukkolok nagyon! Egyebkent lehet ebben a "terhesfertozesben" valami, mert en az elso kislanyomnal a pozitiv tesztem utan szinte csak pozitiv tesztes sorstarsakkal talalkoztam, elotte meg teljes nihil ismeros korben is. Szerintem minden korulmeny adott nalatok is a szerencses kimenetelhez :-)

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. Köszi Rena,baromi lassan telnek a napok... Rossz ez így hogy 2 és nem 5 napos embriókat kaptam vissza. 3 nappal többet kell várni :(
      Egyébként minden jó, semmi izgalmas nem történt még velem.
      Te hogy vagy? Meggyógyultál már?
      Lassan ti is kezdtek, ugye?

      Törlés