2017. február 28., kedd

Büszkeség

Este kikészítettem a 2 doboz expectet ,hogy hajnalban ne kelljen kómásan keresgélni.
De mikor reggel  felkeltem, nem éreztem késztetést hogy kiderítsem hcg csorog-e az ereimben vagy sem. Érdekes hogy a helyzethez képest roppant nyugodtan aludtam :)
Annyira büszke vagyok most magamra, sikerült eljutnom erre a szintre is, hogy függésemet a mániákus tesztelés után alább adtam.
Lehet ez már az elengedés fázisa, amikor feladja az ember, hisz úgy sem sikerült?
Nem tudom a választ...
Mindenesetre a hőm (amire nem adunk) 2 tizedet emelkedett, pattanások száma zéró, didkó állapota változatlan, "mindjárt megjön" érzés a kanyarba sincs (gondolom az utrogestan még dolgozik)
Egyébként ma van a 27. cn, ET+12.


14 megjegyzés:

  1. Én meg már azt hittem, hogy a két csíkra vagy büszke, izgatottan nyitottam meg az oldalad. Ezek szerint nem is fogsz tesztelni? Bocs, de én ezt a végletet sem tudom megérteni, minek idegeskedni vagy hamisan reménykedni amikor egy teszttel minden kiderül. Amúgy az én terhességemet eddig legkorábban DPO 10-en azaz CD 25-ön mutatta ki teszt. Az X-epilen csak én láttam az alig látható csíkot, viszont az Early Predictor délutáni vizeletből is kimutatta a terhességet Dpo 10-en. Annyira de annyira drukkolok neked és persze tedd azt ami neked jó, nem szóltam. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel most nem értek egyet. Mivel így is úgy is ki kell húznom a 14. napig, minek idegesítsem magam? Ha 5 napos babók lennének,már biztos túl lennék az egészen, de így 2 naposakkal ennyi csalódás után...

      Törlés
    2. Hát mindannyian mások vagyunk. Engem a várakozás tett idegessé. Az eredményen sajnos nem tudsz változtatni akkor sem ha pozitív és akkor sem ha negatív. Jobbnak láttam otthon megtudni a rossz hírt mint az orvos előtt elérzékenyülni. Azért írok rossz hírekről, mert nekem ugye egyik beavatkozásom sem sikerült, tehát 6x közölték velem, h "sajnálom". Na, de én nem győzködni akarlak, csak leírtam a saját tapasztalataimat. Megvárod az eredményhirdetést vagy hogy döntöttél?

      Törlés
  2. Én is büszke vagyok rád! :) A korai teszt lehet csak kiborítana. Már csak egy kicsi van hátra és akkor legalább biztosan tudod majd eredményt. Kitartást!!! :) Siag

    VálaszTörlés
  3. Én sem teszteltem a vérvétel után tudtam meg hogy sikerült!Annyi negatív tesztet láttam már hogy nem akartam mégegyet!

    VálaszTörlés
  4. Tőlem kapsz egy pirospontot, hogy ilyen türelmes vagy ��
    Hajni

    VálaszTörlés
  5. Na, én teljesen megértelek. Régebben én is idegbajos korán tesztelő voltam, de marhára elegem lett belőle a sok csalódás miatt. Egyrészt tényleg kitart az ember, azért aki gyereket akar, az nem fogja eldobni a progit, mert 10-12. dpo-n negatív lett a tesztje, simán hisz még benne, hogy majd később pozi lesz, viszont tök szomorúan telnek a napok, az ember csak türelmetlenebb. De az is igaz, hogy ha meg pozitív a teszt, akkor tényleg nem lehet nem idegeskedni, hogy vajon erősödik -e csík vagy sem. Nekem pl mindig halványult, akinek jellemzően erősödnek a csíkok a napokkal az nyilván másként látja ezt, és szeret korán tesztelni, de azért halványuló teszteket is látni, hát mocsok érzés, én aztán tudom:) Nekem a decemberi lombik volt tök "jó" példa erre, ha ügyesen kivártam volna az ET+14-et, akkor már inkább negatív tesztet láttam volna, és valszeg nem estem volna 1 hónapra depresszióba, hogy megint biokémiai terhességem lett. Tényleg nem hiába mondják az orvosok, hogy később tesztelj, akkor már látszik rendesen a csík, nem kell vizsgálgatni (na, nekem ezek az első halvány csíkok is a halálom voltak, hogy most ott van vagy nincs ott, vajon már én vagyok a bolond vagy mégsem?:)), egy kicsit erősebb a terhesség és jobban meg lehet bízni/hinni benne, mint egy ilyen 10.-12. dpo-s fiszfaszságba. Úgyhogy én is büszke vagyok rád, bár én is azt hittem, mikor először kattintottam reggel, hogy a pozi teszt miatt vagy büszke :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na most teljesen szívemből szóltál. Te vagy az, aki ezt tényleg át tudja érezni, hogy milyen szar az, ha nega a teszt. Vagy ha túl korán tesztelsz és az a haloványka csík is eltűnik róla :(
      Egyébként a második beültetésemkor még nem vezettem blogot, de akkor történt velem valami. ET+8-9 körül nega volt a tesztem (5naposakkal - 13. dpo) és mivel mentünk másnap esküvőre, gondoltam piálok, bulizok hisz úgy sem sikerült. Én kis butus már a progit se szedtem. Hétfőn nem jött meg, így elmentem vv-re (ET+11) és 9 lett a hcg.Lehet én csesztem el, mert túl hamar feladtam és nem szedtem a progit, ezt már nem fogja megmondani senki. De akkor hibáztam, nem lett volna szabad túl korán tesztelni :(

      Törlés
    2. A progi abbahagyása miatt ne legyen lelkiismeret furdalásod, annyira gyorsan nem tud kiürülni a szervezetből, tehát ha egészséges lett volna a terhesség, akkor nem lett volna rá hatással. Ebben igazatok van, h a korai teszteléssel nagyokat lehet csalódni, lehet én sem tudtam volna soha a tavaly februári babámról, ha nem teszteltem volna CD 26-on...Rossz volt látni ahogy halványodnak a tesztek..Nálam ugye a spontán terhességek is szóba jöhetettek, ezért szinte minden hónapban teszteltem az elmúlt évek során már jó korai szakaszban hogy időben elkezdhessem a progi támogatást amivel ugye egy biokémiai terhességnél sajnos csak húzod az időt...Jaj, de nagyon izgulok már miattad, várom a jó híreket! :)

      Törlés
    3. Szerintem se legyen lelkifurdid, a 9-es hcg nagyon kevés, szóval attól, hogy abbahagytad a progit, több kellett volna legyen, ha amúgy minden rendben van.

      Törlés
    4. nincs lelkifurdim (nem ostorozom magam) tudom hogy nagyon soványka volt és ezen már úgy sem lehet változtatni. Csak akkor álltam a legeslegközelebb a terhességhez. Akkoriban még azt hittem sima ügy lesz, régi szép idők :)))

      Törlés