2017. február 2., csütörtök

Kezdődik a hetedik

Ma egy maratoni 5 órás értekezlet előtt megjött vérnéni, soha jobbkor. Egyenlőre kicsit tanácstalan vagyok a 3. napi vv-t illetően. Valószínű holnapr reggel meló előtt besunnyogok a háziorvoshoz és kipipálom ezt is.
Szóval ma hívtam az intézetet, jövő héten pénteken mehetek uh-ra (9. cn lesz)
Viszont előtte szerdán lesz randim a G1 intézetbe egy dokival, aki remélhetőleg el tudja intézni nekem a lipidet. Meg fogom bombázni a hülye kérdéseimmel az biztos, dolgozzon csak meg a pénzéért :D
A telefonba azt mondta a hölgy, hogy akár már másnap is be tudják adni, ha elmentem a konzultációra. Ugyanis ez az OGYI engedélyeztetés csak formaság, kifizetem a pénzt, ők pedig engedélyezik.
Így ha minden jól megy, akkor számításaim szerint pont 1 héttel a lipid után lesz a beültetés (persze ha felébrednek a bogyókák)
Izgis hetek jönnek megint....

2 megjegyzés: