2016. április 8., péntek

Végre péntek

Rettenetesen vacak egy hetem volt, iszonyat nagy hajtás van a suliban, fullon voltam órákkal, szinte minden napra jutott vagy 6-7 belőlük, plusz ha lyukasom lett volna, akkor mehettem helyettesíteni. Értekezlet, fogadóóra, fotózás,szinte mindenből kijutott a héten.


Mivel nyakunkon az érettségi, a melóból hazaérvén már az ajtóban álltak a tanítványok, belőlük is van hogy napi 2 jut. Így bátran kijelenthetem, hogy nem unatkozom :)
De legalább a suska jól jön majd a lombikhoz. 
Apropó suska :) nem tudom írtam-e, de megérkezett a visszaigénylésem a laktózérzékenység miatt.
Holnap megyünk a construmára bejárati ajtót nézni, elszórjuk amilyen gyorsan csak lehet :)  A mostani lombikra már félre van téve a pénz, egyébként arra költöttük volna.

Szóval a helyzet a következő, szerdán vettem be az  utolsó szem Marvelont, ma van péntek, és elkezdtem dél körül barnázni. Kicsit megijedtem, hogy alig telt el 50 óra az utolsó szem fogamzásgátló beszedése óta és meg is jött. Elég furi hogy ilyen hamar megjött,de szerencsére még mindig nem piros :) aminek örülök, mert így már tuti a holnapi napot fogom számolni a ciklus első napjának.
Kedves olvasóim, örömmel jelentem be, hogy a srácok 9 hónap múlva megszületnek, a visszaszámlálás elindult.
Hétfőn kezdem az első szurit, Suprefact lesz a reggeli és még egyéb finomságok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése