2016. április 20., szerda

Már csak egyet kell aludni

Tegnap nagyon bolond napom volt, mindent el kellett rendeznem a suliban, mert mától táppénzen vagyok. Ennek tetejében telis-tele voltam órákkal, reggeltől folyamatosan fel-le szaladgáltam a lépcsőn. Van egy olyan sanda gyanúm, hogy eldurranhatott az egyik tüsző a nagy rohanásban, mert volt a tisztaságin egy tojcsisnyákos körömhegynyi véres paca.  Persze az is lehet hogy elpattant egy hajszálér odabent,azóta szerencsére semmi. Na majd holnap kiderül. Mindenesetre nagyon érzékeny vagyok, 4 napja vágtam el az ujjam és még mindig nem gyógyult be rendesen, gondolom a Clexane okozza. Mostantól ülök a kis fenekemen és pihenek :) A cickóm is kezd fájni végreeeee

Este 22:30-kor beadtuk a repesztőt, holnap már nem fogom beszedni a szteroidot és este már nincs kaja  sem :) szerintem a clexane-t se adom be reggel, túléljük ha kimarad.
6:30-kor startolunk, délután pedig jövök a hírekkel, nagyon remélem hogy kétjegyű számot mondanak majd mikor felébredek az altatásból.

5 megjegyzés:

  1. Drukkolok! Amugy nekem leszivas elott ket napig szuneteltetni kellett a heparint. Mondjuk en kerdeztem ra, mert maguktol nem mondtak volna...

    VálaszTörlés
  2. Kedves Csigusz, köszönöm a drukkot, holnapra is kérnék még picit :) most az előbb már beadtam a vérhígítót, szólt a doki hogy ki ne maradjon. Véreztem picit a punkció után, de azért szerencsére távol voltam az elvérzéstől :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor jo. Hat akkor ez doki fuggo :D Drukkolok tovabb nagyon!

      Törlés
    2. Ja apropo az en polomon leszivaskor ez a kis csajszi volt rajta a szoveggel: " I can't keep calm, it's so fluffy", kezeben termeszetesen a pluss unikornis. :)

      Törlés
  3. látom te is szereted a cukiságokat :D pont most néztük meg a GRU-t, leszívás utáni pihi, sajnos bealudtam rajta, még a nyálam is kicsordult. Nem sírnék ha lenne egy ilyen tündéri kislányom :)

    VálaszTörlés