2016. április 22., péntek

7-en vannak mint a gonoszok

Sikerült végre elérnem az intézetet, folyton foglalt volt vagy nem vették fel, már szétmart az ideg...
7 embrió termékenyült meg a 11 petesejtből, lehetett volna jobb is, de ennek is nagyon örülünk, ha mákunk van, marad fagyi is. Többet nem tudtam kihúzni a nőből, mert nem volt nála a kartonom,csak ennyit látott :( Pedig nagyon kíváncsi lettem volna a részletekre.
Holnap 10-re kell menni a dokibácsihoz, akkor lesz a beültetés :)
Már nagyon várom hogy teljes legyen a családunk.

2 megjegyzés:

  1. Nyugi, elso nap nincsenek meg reszletek(hacsak nem akarod megtudni milyen volt pl a himivarsejtfront). Majd a beulteteskor tobb info lesz azokrol is, amiket beultetnek, meg a tobbiekrol is. Illetve most, hogy visszaolvastam az elozo bejegyzesedet es irod, hogy 11 sejt lett, de azt a leszivas utan 1-2 oraval meg nem tudhattak, hogy erettek is. Tehat a beultikor kiderulthet hogy a 7 megtermekenyult az egyaltalanam nemcsak atlagos/jo eredmeny(mert az), hanem lehet 'csak' 9 pete volt erett es akkor a 7 az szuper szam!

    VálaszTörlés
  2. Köszi hogy megnyugtattál, igen :) nagyon ügyesek voltak most is a sejtek :) nem panaszkodom, az első stimumnál is 11-ből lett végül 7 embrió, úgy látszik én már csak ilyen vagyok. Most már további részleteket is megtudtam, 1 volt éretlen és három nem termékenyült meg rendesen.A tegnapi telihold biztos jót tett nekik :) innentől türelemjáték

    VálaszTörlés