2016. április 12., kedd

Évforduló

Ma van a 3. hivatalos házassági évfordulónk, azért írom ezt, mert nekünk két esküvőnk volt. Az egyik a polgármesteri hivatalban, szűk családi körben, pont ma 3 éve, a másik pedig egy kamu esküvő, kamu szertartás volt közel 150 fővel, nyáron :) a lagzi. Szóval mindig duplán ünneplünk.
Nem tudom hogy hova megyünk, de tuti beülünk valahova vacsizni.

Rá kell még hangolódnom ezekre a reggelekre, nem egyszerű beosztani az időmet (meg még blogot is írni ) zuhany, szurik, bogyók időzítve, locsolás, fehérjeturmix, szendvicsgyártás.... legközelebb már tuti 5:30-kor kelek....
Kitaláltam, hogy ma szúrás előtt fogok tusolni, mert nem szeretném hogy a bőröm megint olyan legyen, mint a roppanós virsli, mikor beadom a suprefactot. És be is jött :) A zuhanyzástól olyan klasszul felpuhultam, hogy belecsusszant a tű, zéró fájdalommal. Van aki jégkockával hűti, de nekem az macerás no meg hideg.
Ja és még valami. K doki azt mondta szúrjak gonal-f-ből 112,5-et 6x. Erre kaptam két 300-as tűt. Matek tanár lévén, erősen kételkedtem benne, hogy ki fog jönni 600 egységből 675 :)
De ma rájöttem a turpisságra, mikor olvastam a használati útmutatót.
Túl van töltve a toll, de azért van túl töltve, mert írja az első használat előtt a légtelenítést amit úgy végzünk, hogy a legkisebb egységre fel kell tekerni és tökig kinyomni. Na nekem ezt nem szabad és így költséghatékonyak maradunk, benne marad pont az a pici ami kell, nem pazaroljuk a drága szurit :)

4 megjegyzés:

  1. Szia Huni! Boldog évfordulót Nektek! :)
    A drukkok mennek, reméljük sok szép sejtecskéd lesz nemsokára! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen, aranyos vagy <3 remélem jól sikerül a mai vacsi. A tüszőkön meg dolgozom :) remélem rekord mennyiségű lesz belőlük. Köszi a drukkot

      Törlés
  2. Szia! Most találtam blogodra. Hasonló a sorsunk: a cél, a hely, sövény, 4 beülti. Szívesen írnék neked (vvvv76v@freemail.hu)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy rám találtál, én is szívesen olvasnám a te történetedet. Mindenképp írok majd emailt :)

      Törlés