2016. március 29., kedd

Turbósítsunk picit fehérjeporral

Ma gondoltam beszerzek még néhány fontos kelléket a stimuláció előtt. Mindig azt harsogják a különböző fórumokon, meg az intézetekben is, hogy fontos a megfelelő fehérje bevitel.
Az eddigi lombikjaim során tömtem magamba a sok fehérjét, legfőképp tejtermékeket (túró,tejföl,sajtok,madártej) csak közben kiderült, hogy laktózérzékeny vagyok. Olajat öntöttünk a tűzre. Szóval lőttek a tej alapú fehérjebevitelnek.

Eddig is előnyben részesítettem a halat: van a helyi piacon egy isteni Halas, nagyon fincsi ropogós náluk a hekk, de  a LIDL sajátmárkás tonhalkonzerve is nyerő, ár-érték arányban a legeslegjobb a piacon és telis tele van fehérjével, 1 dobozban (150 g) 40 gramm fehérje van, ami valljuk be nem is olyan rossz.
Persze nem lehet mindig csak halat enni, ezért is gondoltam rá,hogy a hiányzó fehérjét porból viszem majd be.
Természetesen csakis és kizárólag laktózmentes por jöhetett számításba. Hosszas utánaolvasás után esett a választásom a BioTech ISO Whey ZERO-ra. Ez nem csak laktóz-, de cukormentes is.



Múlthéten elmentem a helyi gyurmaboltba és vettem kóstolót 3 ízben, amit hétvégén G-vel fel is avattunk. Banán, eper, csoki - ezekre esett a választásunk.
Sajnos a csokisból már nem volt készleten, így maradt a másik két gyümis. Magában is iható, de szerintem majd belekutyulom a reggeli turmixomba. A csokissal az volt a tervem,hogy megy a tejeskávéba, de így legalább a lombik alatt lemondok a kávémról is.
Mázli hogy ma még akciósan (2990 HUF) meg tudtam venni fél kg-os kiszerelésben :)  1 ilyen zacsi 20 adag,igaz itt egy adagban csupán 21 gramm tiszta fehérje van, szóval napi kettőt legalább meg kellene inni belőle, így kb 300 HUF-ból meg van a napi bónusz fehérjebevitel (persze + ilyen-olyan husik, hüvelyesek stb. is kellenek még, ez csak a gratis)

Amit még mindenképp ki fogok próbálni hosszú távon, az a cékla. Tuti segít majd, hogy sok szép petesejtem legyen, vastag endometriumom, és szerintem a beágyazódásnál is ad egy plusz löketet.
Sokat olvastam már a vérképző hatásáról, nagyon egészséges zöldség, csak macera elkészíteni. Ma vettem egy üveg bio céklalevet,egész fincsi az íze, de az ára horror..... ráadásul hozzáadott cukor is van benne. Sajnos nincs itthon gyümölcscentrifugám, pedig azzal lenne az igazi. Így marad a nyers verzió.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése