2016. április 15., péntek

Beázás

Mozgalmasan teltek az elmúlt napok. A vacsi jól sikerült, attól eltekintve hogy történt aznap egy kis vis maior eset. A nappalink fala teljesen átázott egy jó méter hosszan és sajnos elég magasan.... Kihívtuk másnap a vízvezeték szerelőt, bekukkantottak a csap alá, de nem találtak semmit, ezért mentek tovább a zuhanytálca felé, szét kellett verni az aljazatbetont is hogy be tudjanak nézni... Hát mondhatom hogy soha jobbkor :( szét van bontva már az egész fürdőszoba, úgy hogy a lombik kellős közepén a nyakamba szakadt még egy komplett fürdőszoba felújítás is :D

Azóta már így állunk :)


Nem fogok unatkozni az egyszer biztos, időm se lesz azon agyalni hogy szurkálódik-e valaki majd odabent vagy sem :)
Egy biztos, most mégsem lesz bejárati ajtónk :(

Közben elkezdtem a Klion D kúpot is nyomatni....hát nagyon vegyesek az érzelmeim. Szokásomhoz híven nem olvastam el a betegtájékoztatót és anélkül hogy benedvesítettem volna, próbáltam feltolni. Gondolhatjátok, hogy nem volt kellemes érzés.... Rettentően csípett, mert rózsaszín folyásom is volt tőle. De lehet hogy még a menszi maradékát mosta ki, fogalmam sincs. Szerencsére azóta nincs ilyen probléma, max a kellemetlen trutymó amivel járnak ezek a kúpok.
Ma szúrtam először Clexane-t is, nem fog a kedvenceim közé tartozni, praktikus hogy nem nekem kell összekutyulni,felszívni, de valahogy nem volt jó érzés beadni, szerintem picit vastag a tűje.  Na meg utána viszketett és megdagadt a helye. De én erőltettem szóval kénytelen leszek kibírni :)

Képzeljétek, kapok ajándékba 4 doboz utrogestant :) nagyon megörültem neki mikor egy leányzó felajánlotta, főleg hogy most egy rakás pénz megy el a fürdőszobára, jól jön minden segítség. Remélem a szerencséjét is átadja vele, mert neki sikerült és az anyatejével lett átitatva a dobozka, szóval jövőhéten várom a postás bácsit :)

Szép napsugaras hétvégét mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Huh a Clexane...! Annyira de annyira utálom! Sztem valamit nagyon elcsesztek azon a konstrukción. Minden tűt tök jól bírok, de az valami kegyetlen tud néha lenni, annyira csíp, szúr, fáj. Mostani lombiknál én gondoltam, hogy írok nekik levelet, hátha alakítható a szerkezet:) Amúgy tényleg, lehet, hogy fogok.

    VálaszTörlés