2016. április 23., szombat

A beültetés

Reggel a drága szüleim fuvaroztak fel az intézetbe, a szokottnál kevesebben voltak,hisz azért mégis csak szombat van. Minden ott dolgozó tüneményes volt :)
Mikor becsekkoltam, megkérdeztem a recepciós hölgyet, hogy meg van-e mind a 7 bébi és hogy akkor mennyi lesz fagyasztva. Annyit árult el, hogy 4 megy a fagyóba. Aztán a végén megsúgta hogy a cuki doki bácsi hármat tervez visszaültetni.

Majd kiugrottam a bőrömből a jó hír hallatán. Utána kiperkáltam a 195 ezer ft-ot, meg 25 ezret a fagyibabák albérletére és már hívtak is.
A konzin nem volt semmi érdekes, szteroidot már csak 3 napig kell szednem (mondanom se kell hogy tegnap porcióztam ki a hétre való napi 1,5-es adagot ) a Clexane-t is csak a pozi tesztig kell szúrnom. Mondtam a dokinak hogy reggel volt egy kis barna maszat mikor kijött az utró, de nem lényeg, a punkció maradéka még ez, hisz nem telt el 48 óra azóta.
A bébik nagyon szépek, a 7-ből ha jól rémlik 6 kapott 4A1 minősítést és 1 lett 4B1. Tudom hogy ez egyébként nem számít, meg még korai bármit is mondni rájuk, de a lényeg hogy szépen osztódnak, 4 sejtes stádiumba vannak, ahogy az a nagy könyvbe meg van írva.
Az ET zökkenőmentesen zajlott, megkukkoltam őket előtte a mikroszkópon,nyálkahártya 11 mm, a petefészkek meg 3-4 cm között vannak, szóval tök jó a helyzet.  30-40 perc pihi, dumcsi a lányokkal és már mehettem is haza. A roppant kedves hölgy az őrzőből olyat tesztet adott, ami garantáltan pozitív lesz :)
Útközben még rendőri felvezetést is kaptunk az alagúttól a Hősök teréig :D épp egy motoros felvonulás miatt takarították le az utat, úgy hogy extra gyorsan átsuhantunk a városon.
Itthon G fincsi grillezett kajával várt minket.
Úgyhogy minden szép és jó :)
Most felköltöztem az emeletre, hogy ne  kelljen a folyó ügyeim miatt lépcsőzni állandóan. Ki van készítve egy borosüveg mellém, mikor hazaértem már lenyomtam egy feles páleszt is :) szóval minden a legnagyobb rendben van.
Pihi és relax

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése