2016. április 21., csütörtök

A punkció

Elég korán felértünk az intézetbe, leadtuk a papírokat, megkaptam a kartonomat és szokás szerint belekukkantottam, még mielőtt átsétáltunk a másik épületbe. Pontosan 12 tüsző volt benne feljegyezve, nagyjából azonos mérettel.
Kb. 1 órát csücsültem bent az őrzőben a kis rózsaszín hálóingemben és a tigrises kabala zoknimban :)

Csak 7 punkció volt előjegyezve mára, én voltam a negyedik a sorban. Jó társaságban gyorsan telik az idő, de egyre izgatottabb voltam hogy mikor kerülök végre sorra.
Aztán hirtelen 9:30 lett és engem szólítottak.
Betopogtam a műtőbe, az anesztes nőci sikeresen vénát talált, és még meg se érkezett a doki én már az igazak álmát aludtam. Mikor felébresztettek már is mondták a jó hírt, 11 sejtecském lett. Végül nem kérdeztem meg, hogy a 12. tüsző üres volt-e vagy valóban eldurrant, de ez már nem érdekes. Találkoztam az ex dokimmal is még az őrzőben, az utánam következő lányok mind hozzá tartoztak, kicsit kellemetlen volt a szitu, nem tudtam hirtelen hova nézzek, nehogy felismerjen. Így inkább lehajtott fejjel kekszet majszoltam.
Próbáltam minél jobban kipihenni magam fent, mert úgy alakult hogy ma nekem kellett hazavezetni.
Miután elengedtek jött még egy utolsó konzultáció újdonsült dokinkkal :)
Utrogestan lesz a progim, meg mellette szedem a napi 3 szem duphastont is holnaptól. Antibiotikumot végül nem fogok szedni, Clexane, Prednisolon marad, azt hiszem ennyi :)
Sok-sok mozgást és folyadékot javasolt és holnaptól lehet piáláni is (nyomatom újra a vörösbort és lehet még egy kis páleszt is hozzácsapok :D
Holnap dél körül kell telózni hogy hogy sikerült a mai randevú.
Izgalmas este lesz az egyszer biztos!

2 megjegyzés:

  1. Szia Hunti! A 11 nagyon szép eredmény! Mennek tovább a drukkok :) +++++

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, az első stimun is pont ennyi volt :) remélem erősek lesznek a kis tökmagok és megkapaszkodnak

      Törlés