2016. április 18., hétfő

Tüszőkukk

Ma reggel kellett menni az első ultrahangra, próbáltunk szokás szerint korán 5:30-kor indulni, hogy elkerüljük a dugót. Már 6:40-kor begurult a kicsi-kocsim az üres parkolóba. Csak egy fiatal pár volt előttünk, akik ott fagyoskodtak a bejárati ajtó előtt. Pár perc múlva befutott két asszisztens csaj is, de bármilyen tündéri boci szemekkel néztünk, nem engedtek be még minket a váróterembe. Sajnos a szabály az szabály, 7:15-kor nyitják ki az ajtókat. Mire 7 óra lett, már jócskán voltunk a sorban, befutott K doki is. Végre betereltek minket :) a kedves hölgy rápillantott a leleteimre és közölte hogy bizony 1-2 leletem lejárt, ami kötelező nekem is meg a férjemnek is, ha ez nincs meg, akkor nem lesz leszívás. Teljes kétségbeesés következett a részemről, nem tudtam hogy most kiröhögjem-e, vagy kezdjek el sírni. Hiába mondtam hogy de hát már nyakig benne vagyunk a stimulációba, a héten punkció lesz, ráadásul ez fizetős lombik.... Ez a hiányzó "lejárt" vizsgálat egyébként vagy 3-5 hét mire elkészül,szóval nem tudom mit magyarázott. Miért nem figyelmeztetett időben hogy így nem lehet belevágni. Kitomboltam magam picit, aztán szólítottak, következett az uh.
Kicsit feszült voltam, a doki bácsi egyből látta és kipanaszkodtam magam neki :)
Titkon sejtettem hogy mi lesz a reakciója, és jók a megérzéseim, nem foglalkozunk a leletekkel, innen már nincs visszatáncolás.
Jöhetett a tüszőkukkolás, álmomban sem mertem remélni hogy ilyen sok tüszőm lesz ilyen minimális szuritól. Mikor mondta a méreteket meg a darabszámokat, azt hittem lefordulok az asztalról :)
A jobb oldalon volt legalább 7 db (volt közte egy 20 mm-es is, de a többség 16-18 mm körüli)
A másik oldalon is voltak szép számmal, 5-6 biztos. A nyálkahártya szerintem 8,5 mm volt, arra még kicsit rá kell gyúrni. Ittam ma már céklalevet, vörösbort, megemeltem az E vitamin adagomat is. És iszok mint a gödény :) vesztemre a lenti fürdőszoba szét van verve, így az emeletre kell rohangálni minden folyó ügyem miatt.
Csütörtökön lesz a leszívás :) már nagyon várom, mert kezdek kigömbölyödni. És ha minden jól megy akkor szombaton kapom vissza a kis manócskákat.
Szóval így telt a nap :)



Még megosztanék veletek egy pár infót. Hogy mekkora különbség van doki és doki és stimu és stimu között.
Az előző orvosom felírt egy 900 -as gonal-f-et (maradt benne 50 NE) lett tőle sok 10-12 mm-es tüszőm a 7. gonalos napon, aztán megvetetett velem egy 300-as tollat,amiből csak 125-t kellett beadni, megint kimaradt 175 NE,ami ment a kukába, elég drága gyógyszerről van szó.
Most két 300-as van bennem (675 NE) és ugyanúgy a 7. napon volt egy csomó 16-18 mm-es tüszőm. Hogy is van ez? És nem kellett 300-as tollat vásárolnom hogy az utolsó adagot is beadjam, hanem csináltunk egy költséghatékony trükköt :)
112,5 NE volt a cél. Vettem 2 db 75 NE-s gonal-f szurit (ez kutyulós por+ víz fecskendőkkel)
Az egyik dobozból kivettem a felszívótűt, belenyomtam a porba, összekutyultam, visszaszívtam az oldatot,belefecskendeztem a másik porba az oldatot, visszaszívtam és megkaptam 150 NE gonal-f-et. Viszont nekem 112,5 kellett csak, így kerestem a kocsiba egy filcet, bejelöltem az egységeket a fecskendőn (mert nem volt rajta az se) és így a negyedét kispricceltem , ami maradt beadtam. És ezt így fele annyiból megúsztam, mintha tollat veszünk.
Nagyon tetszik nekem ez a szemlélet amit a doki képvisel,nem nyúzza le az ember bőrét, tényleg én vagyok neki az első, a legfontosabb,  roppant szimpatikus és mosolyogva, boldogan jöttem ki az irodájából.
Progeszteronról annyit mondott,hogy szedjem össze mi maradt meg az előző 4 lombikból, és majd legközelebb kitaláljuk mit írjon fel, kipótoljuk amink van. Közben ma mikor hazaértem megjött a postás is, hozta a kis Utrogestan csomagot amit egy kedves lány ajánlott föl nekem, szóval drága druszám, még egyszer köszönöm, remélem szerencsét fog hozni :)

4 megjegyzés:

  1. Szia Hunti! Drukkolok Neked! Lehet egy kérdésem? A Clexane injekciókat miért kapod, ennek köze van az MTHFR heterozigótasághoz? Nekem most derült ki, hogy heterozigóta vagyok (A1298C). Az első lombik előtt megcsináltattam ugyan a trombózis panelt, de akkor ez valamiért nem volt benne, és a többi eredményem rendben volt, erre most kiderült, hogy mégis van eltérés. Májusban megyek újra K. dokihoz, kíváncsi vagyok, hogy mit mond majd erre. Előre is nagyon köszi az infókat! Nagy drukk csütörtökre! Lili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lili! Kedves vagy hogy drukkolsz nekem <3 Igazából majdnem minden második ember MTHFR heterozigóta. Én is véletlenül csináltattam meg a +1 panelt, amibe ez az A1298 is benne volt, ha az olcsóbbat választom, ki sem derül. Nem hinném hogy ez indokolná a Clexanet. Igazából próbálkozunk a dokival, hátha ez most bejön. Elhintettem neki hogy egyszer szedtem önszorgalomból az aspirin protectet és akkor elindult valami kis hcg, hátha most ez is rásegít. K. sem érti miért nem sikerült eddig 8 embriónak beágyazódnia, mert nincs kimondott oka. De majd most a szteroid meg a clexan meghozza a sikert remélem. Egyébkét a leges-legkisebb adagot szúrom ami létezik, meg a Pai-1-em is negatív lett, ami szintén ezzel kapcsolatsós. Mondta hogy ha van időm elmehetek hematológushoz, bár szerintem ott lebeszéltek volna erről. Szóval ártani nem árt, egy próbát megér. Te csak szedjed a folátot és babásodj májusban :)

      Törlés
    2. Szia Hunti! Nagyon köszi a választ! Férjem miatt más ügyben mi már mentünk hematológushoz, és ha már ott voltunk, megmutattuk az én leleteimet is, és egyértelműen mondta, hogy kell majd a lombik alatt, és utána végig a 9 hónap alatt a vérhígító. Viszont rákérdeztem a folátra is, mert itt-ott én is olvastam, hogy szükség lehet rá, de ő azt mondta, hogy az nem szükséges, ha egyébként szedek folsavat. Én ettől függetlenül most szedem a Femibiont is a Fertilovit mellé, biztos, ami biztos alapon, gondolom ebből baj nem lehet (azért majd K. dokinál is rákérdezek persze, hogy mi is a helyzet). Én is köszönöm a biztatást, remélem a május-június nekünk is meghozza a várva várt babát, babákat. Várom majd az újabb híreket felőletek :-) Lili

      Törlés
  2. Szia, ez nagyon szép eredmény, csak így tovább, mennek a drukkok!!! :) +++++

    VálaszTörlés