2016. április 26., kedd

A beágyazódás

Még csak 5 napja volt a leszívás, a manócskáim lassan elérik a blasztociszta állapotot és kiszabadulnak ma-holnap a burkukból. Remélem jól érzik magukat odabent :)

Természetesen mindenkit foglalkoztat ilyenkor a gondolat, hogy mikor is kezdődik el az a pillanat, amikor a kis tökmagok Czeizel Endre szavaival élve,  mint egy forró vasgolyó a viasz lemezbe, befúrják magukat.

Egyébként van egy kedvenc videóm tőle, érdemes belekukkantani: http://www.videoklinika.hu/dr_czeizel_a_meddoseg_genetikai_oka_sejtbank/

Biztos ezzel is találkoztatok már a neten:


Ismerek olyan lányt, akinek már ET+3-nál halványan jelzett a teszt 5 napos blasztobabákkal,szóval ez sem mérvadó.

Az elmúlt pár nap többnyire pihenéssel telt, persze tettem-vettem itthon amit csak tudtam. Mostam, főztem, mosogattam,locsoltam :) valamiért nem tudok megülni a fenekemen.
Ma kell bevennem utoljára a szteroidot, gondolom azért, mert jön a beágyazódás, és amikor a kis pöttömkéim rácsatlakoznak a véráramra, már ne kapjanak belőle. A clexane-nal bajba leszek, mert el fog fogyni mire odakerülök hogy letelik a 14 nap. De majd kitalálok valamit :) Egyenlőre még van bőven.
Most még azt mondom hogy nem fogok ideje korán tesztelni, meg tudom állni, erős vagyok :D
de pár nap múlva úgy is változik az álláspontom erről.
Szóval a beágyazódást elősegítő tervem a következő:
1. Inni, inni, inni   -  sajnos tegnap is csak 3 liter vizet préseltem magamba, de volt mellette 2x leves, meg 1 nagy adag gyümölcsturmix. Az az érdekes hogy száraz a bőröm és ki van száradva a szám, pedig tényleg rengeteget próbálok inni. Kemény feladat az biztos.
2. Fehérjebevitel: a fehérjeporomat száműztem, mert feltételezésem szerint attól is ment a hasam, szóval inkább nem kísérletezgetek vele pont most. Ezért nyomatom a tonhalat és csirkét csirkével eszek. Érzem hogy alig tudok pisilni, nem tudom van-e összefüggés, lehet picit nagyobbak lettek a petefészkeim.
3. Piros színű kaják: eszek/iszok minden nap céklát, vagy epret, áfonyát, vörösbort, a lényeg hogy jól kihasson a vérkeringésemre.
4. Persze próbálok óvatosan mozogni is, sétálni amennyit lehet.


5 megjegyzés:

  1. Tovabbra is drukkolok! :-) Lili

    VálaszTörlés
  2. Köszi Lili, remélem a három kis lurkó is érzi hogy mekkora rajongói táboruk akadt és megkapaszkodnak hamar :) A vörösboros kötőanyagot mára már biztosítottam nekik, szóval tuti nem lesz gond.

    VálaszTörlés
  3. Nem biztos, hogy mindenkinek attól, de nekem pl. a szteroidtól mindig ki volt száradva a szám. Lehet neked is. Drukkolok!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. van benne valami, mert már nem szedem és elmúlt :) köszi a drukkot , már nagyon izgatott vagyok hogy mi lesz a végeredmény <3 remélem már javába furkálódnak a picik odabent

      Törlés
  4. Szeretnek erdeklodni
    En 5 naposat kaptam visza
    Es barnas rozsaszin mutatkozik ez most mitt jelent??

    VálaszTörlés