2019. június 5., szerda

Közeleg a kezdés

Az elmúlt hétvégét a Tiszánál töltöttük hármasban, illetve milliónyi szúnyog társaságában.
G 28 km-t futott és benevezett minket is 7 kilire. Ricsárdka eleinte rosszul viselte a babakocsis futást, azzal boldogított, hogy menet közben kihajigálta a baseballsapkáját...így folyton meg kellett állnom 😀
Ettől függetlenül nem értünk el olyan rossz helyezést.
Péntek este vettem be az utolsó előtti fogamzásgátlót és mint korábban már említettem, az lett volna a trükk, hogy nem szombat este, hanem vasárnap reggel kapom be az utolsó szemet egy kis csúsztatással, hogy így később jöjjön meg egy fèl nappal.
Na úgy fest, hogy marhaságot csináltam 😂
Ugyanis hajnali 4-kor kaptam be a gyogyót és 10-kor elkezdtem pecsételni.
Persze hétfőn pánikba esve hívtam a doki aszisztensét, hogy ilyenkor mi van??
Mert hogy short protokoll lesz és pénteken kell menni, akkor indulna a szurka. De az már az 5. ciklusnap lesz, kicsit későinek tűnik kezdésnek.
Azt mondták, mindegy mikor jön meg, a fogigátlóhoz van igazítva a kezdés, pénteken kell menni. Szerencsére maradt a pecsételés és csak kedd délután jött meg, szóval annyira nem vészes a helyzet.
Péntek reggel megpróbálok korán elindulni és indulhat a buli.
Ma voltam a centrumlabnál TSH-t és Anti-tpot nézettetni, remélem addig meg lesz az eredmény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése