2019. június 14., péntek

Leállítsuk vagy ne?

Amilyen jól indult a reggel, olyan pocsék módon végződött.
Már 8-kor kezemben lobogtatva az ekg-t, sorra kerültem a pultnál ( köszi a helyet A 😛)
Túl voltam a vv-n és a vérszállításon is ( nagyon durva, de tele van vérszívókkal a vérvételi helység)
Jött egy laza kis 3-3,5 órás várakozás és mehettem ultrahangra.
Na itt jött a bökkenő, a bal oldalamon eldurrant egy tüsző és ott van a sárgatest is.
A kérdés, hogy mégis hogyan? Azon az oldalon volt a legnagyobb (2 napja 18 mm) gondolom ő lehet a ludas.  Sz doki se értette, hogy lehetséges ez, nem kapok LH-t, szúrom a Gonapeptilt meg a Gonal-ft. Nekem az a sanda gyanúm, hogy Ricsike zsenge 14 kg-os habtestének emelgetése közben erőltethettem meg magam.
Szóval az a szitu, hogy ilyenkor protokoll szerint le kell állítani a stimut. Nem tudni, hogy sérültek-e a petesejtek, volt-e LH csúcs 🤷‍♀️
Az is jó kérdés, hogy mindkettő petefészekben lehet emiatt gubanc, vagy csak abban ahol elovuláltam.
Mivel még az elején mondtam, hogy ez az utolsó stimum, nem kérek több hormont, erre való tekintettel befejezzük, hétfőn mehetek punkcióra  az esélytelenek nyugalmával és lesz ami lesz.
Egyébként azt mondta, sosem csinált még ilyen szituban leszívást, mindig le lett állítva a stimu. Ő is kíváncsi mi sül ki ebből és látta, hogy elszánt vagyok 😂

4 megjegyzés:

  1. Azta, nem jutok szóhoz...szorítok nagyon! 1 érett is elég! ;)

    VálaszTörlés
  2. Igen, egy is elég :)
    Mindegy, hogyan alakuk, boldog vagyok, hogy van egy egészséges gyerekem.
    Csak le akarom zárni már ezt a lombik mizériát, vagy így vagy úgy. Ha lesz embrió, persze örülni fogok, de nem kell minden áron kistesó.
    Az a bibi, hogy néztek progit is és 13 lett, ha jól hallottam. Itthon csináltam egy LH tesztet, elég halvány volt. Tuti ovuláltam idő előtt. Már csak az a kérdés, hogy lehet-e 2x LH csúcs egy ciklus alatt és ez mennyire viseli meg s növőfélbe lévő tüszőt.
    Ha mázlim lesz, az a sok 15-17 mm közti tüsző kitermel nekem pár érett petesejtet.

    VálaszTörlés
  3. De az nem lehet, hogy a beülti nem most lesz, hanem mondjuk egy term. ciklusban? Ott nincs annyi hormon.

    VálaszTörlés