2019. június 22., szombat

Két pici pötty a pocakban

Köszönöm a drukkokat, nagyon jól esett, hogy ennyien gondoltok ránk.
7-re kellett mennünk, természetesen jöttek a fiúk is.
Első körben behívtak minket egy szobába, ahol a biológus elmondta, hogy a 9-ből 8 szépen fejlődött, de 1 le van maradva, majd meglátják mi lesz vele. A maradékot 2,2,1,1-es csomagokban jégre tették😀 sajnos a monitoron nem tudtuk megnézni őket, mert 2 hete bekrepált.
Csak áradozni tudok a körülményekről💗💗💗
Megint a 2 ágyas szobába kerültem, viszont most privát szoba lett. Így nem volt gond, hogy Ricsike fel-le tologatta a kisautót, huzigálta a fiókokat stb...
Aztán jött egy hölgy és közölte, hogy mi leszünk az elsők, hogy ne kelljen sokat várni gyerkőccel.
Én már átöltöztem, mikor G bement a wc-re, persze mikor jön a hölgy, hogy menni kell??
Apa a klotyón ül, nekem mennem kell..gyerek egyedül a szobában 🤷‍♀️🙈
Ilyen is csak velünk esik meg 😂
A transzfer egyáltalán nem volt kellemetlen, pikk-pakk meg volt. 1 órát kellett pihizni , ami gyorsan eltelt (labdáztunk)
Bejött Sz doki is a záróval, kaptam clexane receptet. Rám bízta szúrom-e, még mindig tart a túlstimutól.
Jövő pénteken kell mennem vv-re, ez nagyon gyors menet lesz most.

4 megjegyzés: