2019. június 23., vasárnap

Et+1

Sz dokitól úgy váltam el, hogy ad receptet clexanera, vagy kiváltom vagy nem.
Rám bízta... persze, hogy elfelejtettem elmenni este a patikába.
Aztán beugrott, hogy 2 éve szúrtam pár napig, így vadul elkezdtem keresgélni és tádááám, találtam vagy 8-9 db-t. Mázli, hogy nem járt le a szavija.
Ma lőttem egy predictort, hogy lássam kiürült-e a 2 darab ovitrelle, amit 8 napja szúrtam be.
Szerintem max 200 egységnyi hcg löketet adhatott nekem a beadás után 36 órával, úgy kalkuláltam , hogy kb most 10 körül lehet. A teszten extra halványan ott a csík, de ültem felette pár percig, mire láthatóan le tudtam fotózni. Ez holnapra vagy keddre már tuti nem fog látszódani:


14 megjegyzés:

  1. Vagy erősebb lesz ;)
    Ez a teszt elvileg ugye hamar kimutatja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért 1 nap után még nincs beágyazódás 😀
      Kár, hogy csak pár nap van a pénteki vérvételig 🙈 mi lesz így a tesztelgetéssel?

      Törlés
  2. Pénteken már vérvéteeel? Jesszum. Azt én sem tudom, hogy hogy fogom kibírni :D

    VálaszTörlés
  3. Segitsetek kicsit: a Predictor ugye 20-as teszt, mitol jobb, mint a tobbi ugyanolyan, csak olcsobb teszt? A Rossmann sajat markasa 10-es erzekenysegu, annak elvileg a Predictornal elobb kene mutatnia, nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A predictor 10-es, most direkt megnéztem. De szerintem szuper érzékeny, úgyhogy most ezzel fogok tesztelgetni :)

      Törlés
    2. A facelle is 10-es, de nekem a predi érzékenyebbnek tűnik 😀

      Törlés
    3. Az en Predictorom tajekoztatojan 20 van. 🤔 :D Ezert vagyok napok ota teljes zavarban, h mi a tok? Na, ma veszek egy masikat. Nagyon koszi!

      Törlés
    4. Baszki, tenyleg 10-es. Mi a jo francot olvastam felre a multkor?!!

      Törlés
    5. Megy a drukk, hogy zebrás legyen 🍀😍

      Törlés
    6. Kicsia valoszinusege. :D Ebben a honapban ketszer alltak ugy a csillagok, hogy lehetosegunk meg energiank is volt osszebujni, az sem ovukor. 🤣

      Törlés
    7. Az nem jelent semmit 😂 hajrá kistesó 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

      Törlés
    8. Csont negativ. :D Ma lenne esedekes, ugyh a Predictor, gondolom, mar halvanyan mutatott volna vmit.

      Törlés
  4. szia, zugolvasóként én is drukkolok ezerrel!!!

    VálaszTörlés