2019. június 26., szerda

Et+4

Az elmúlt pár nap elég zűrösre sikeredett. Beülti utáni 1-2 nap pokolian rosszul voltam, émelygés, hányinger, feszült a hasam. Lehet keveset is ittam, nem tudom.
Aztán tegnapelőtt belázasodott Rics :( azóta is 39 fok felett van neki. Pont egy hete kapta az MMR oltást. Annyira sajnálom szegényt, olyan kis esetlen, látszik mennyire megviseli.
Közben azért folytattam a tesztelést, viszont megint megszivatott az ovitrelle.
Ugye 2*250-et szúrtam 15-én, ami 8 nappal később már éppenhogy látszódott a predin.
Gondoltam kihagyok egy napot és Et+3-nál folytatom. A teszten hamarább kirajzolódott a csík és nedvesen erősebbnek is tűnt, mint a 2 nappal korábbi. Megfordult a fejemben, hogy még akár korán be is ágyazódhatott az extra eldurrant tüsző okozta felborult ciklus miatt.

Aztán száradás után már korántsem volt ilyen rózsás a helyzet, mert láthatóan halványodott az utóbbi.
Ma is csináltam egyet ( 11 nappal az ovitrelle beadása után) és még mindig látszik , piszok halvány, de látható.


Remélem a kis gézengúzok rákapcsolnak odabent és küldenek egy kis hcg-t péntekig, mert ez eddig nem túl bíztató (9. dpo)

7 megjegyzés:

  1. Veled izgulok 🍀🍀🍀
    Már csak párat kell aludni ☺️

    VálaszTörlés
  2. Na, mizu? Remelem, minden oke. Nekem meg azota se jon meg, ma (12. dpo) teszteltem olyat, mint te ezen a legutobbin. Ha keresztbe allnak a szemeim, es nagyon-nagyon hunyoritok, akkor meg akar lehetne is ott valami, de csak azert, mert tudom, hol van a tesztcsik vonala. A masik ket terhessegemnel ilyenkor mar reg latszodott volna. Most a jo eg se tudja. Hajra, annyira szoritok neked!!

    VálaszTörlés
  3. Drukkolok nagyon, hátha belehúz a csíkocska holnapra 🤞🏻🤞🏻😉 hajrá nekünk 🙈
    Én most tökre nem vagyok bizakodó, ma 2 tesztet is ellőttem és halványan ott van rajtuk a kis cérna vékony csík, de szerintem ezt csak mi, rutinos sasszemű profi tesztelők látjuk. Ez a piszok predictor mindent kimutat.
    Holnap hajnalban még ellövöm az utolsót, az lesz 11. dpo, meglátjuk. 7-re fent akarok lenni a Bmc-ben, minél előbb legyek túl a vv-n, mert este indulunk nyaralni

    VálaszTörlés
  4. Erosodik. :) A Facelle-en most nagyon halvanyan, de egyertelmuen ott volt. Holnap reggel Predi. Mondjuk ez azt jelenti, h meg a 13. dpo-n is csak halvanyka lesz, a 12-en pedig ugy tekintem, h ki se mutatta. Akkor az siman lehet, h neked se fogja meg a 11-en, nem? A vervetel a tuti?

    VálaszTörlés
  5. (Sot, hitalosan amugy 16. dpo-n kene mar lennem, csak lehet, h kivetelesen csuszott par napot az ovi. MINDIG erzem, nagyon erosen, ebben a honapban richtig, h nem.)

    VálaszTörlés