2019. június 28., péntek

Ez a lufi most nem ért célba

A bejegyzés címéből gondolom rájöttetek, hogy ez most nem jött össze sajnos. Számítottam rá, mert ma (13 nappal az Ovitrelle beadása után) már hómező volt a Predictor Early.

Szeptemberben folytathatjuk tb-sen a fagyikkal (2,2,1,1 lett lefagyasztva)
Mint megtudtam, 100 ezer ft-ba kerül a fizetős FET, de mivel nem sietek és még maradt 3 tb támogatott lehetőségem, kivárjuk.
Addigra Ricsike is nagyobb lesz, lehet még sikerül ledobnom pár kilót és a nyarat is tudom így élvezni.

Az elmúlt pár napunk egyébként maga volt a pokol. A kis tökmag 4 napja lázas az MMR miatt, mára kiütések is lettek rajta és a mumpsz elleni oltás is meghozta a várva-várt nyirokcsomó duzzanatot. Naná, hogy ma este indulunk le a Balcsira és onnan irány Horvátország. Szerencsére a gyerekorvostól szabad utat kaptunk.
Amilyen peches vagyok, pont ott fog majd megjönni a menszeszem, remélem nem a vérszagra jönnek majd a cápák.
És hogy tényleg tökéletlen legyen ez a nap, a telefonom tegnap este megadta magát, de olyannyira, hogy amíg a vv eredményre vártam, elvittem egy szervízbe és valószínű kampec van neki.
De ennek is meg van a jó oldala, a nyaralást 100%-osan a családnak fogom szentelni, nincs telefon nyomkodás, kockulás.
Mindekinek jó pihit a nyárra és sok-sok pozi tesztet!

12 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnálom!
    Pihentető nyarat kívánok, a kis Manónak jobbulást és remélem azért fogsz még jelentkezni szeptemberig!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen :)
      ha lesz valami izgalmas, mindenképp írni fogok, természetesen a blogolást nem hagyom abba

      Törlés
  2. En leirtam a Predictort teljesen. Ma meg a 20-as Indtimed i mmutatott halvanyan valamit, a Predictor meg semmit, ahogy irod, homezo. Szoval en meg remelem helyetted is, hogy talan meg uton vannak a lufik. ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagy mar a vervetel eredmenye is megvolt? :(

      Törlés
    2. Na én is tudnék mesélni a prediről.... tegnap előkészítettem a ma hajnali tesztet, felbontottam , kicsomagoltam hogy ne kómásan kelljen. Gondoltam ránézek, hát basszus szabad szemmel szárazon látszik a második csík helye....
      Nagyon lelkesen tesztelsz :) ezt az indtimed tesztet nem ismerem. Na és akkor most lehet, hogy van odabent valaki? Menszi még nem jött meg, ugye? Késik is? Szerintem menj el vérvételre és akkor kiderül, mert ez a sok 1300 ft... fel tudnék robbanni, hogy mennyit költöttem ebben a hónapban tesztre, feleslegesen.

      Ja igen :D szórakozott vagyok. Azt elfelejtettem leírni, hogy volt reggel vérvétel és már 10 órakor behívott a doki, hogy közölje, nem vagyok terhes. Meglepődött, hogy milyen fejet vágtam :)))) még egy búcsú ultrahangot is kaptam tőle, egyre szimpibb :D
      Valahogy most egyáltalán nem vagyok elkenődve, kicsit más a helyzet, mikor már elértél mindent az életben és van egy egészséges gyerkőcöd. Ez a kistesó pedig csak hab lenne a tortán. De ha nem, akkor nekem csupaszon is tökéletes.

      Törlés
    3. Ez lesz (a tervek szerint) az utolso terhessegem, ha osszejon, ugyh gondoltam, kiprobalom az osszes markaju tesztet. :D Mindket korabbi terhessegem ugy alakult, h 1-1 tesztet lottem, amikor mar mar gyanus volt, h reg meg kellett volna jonnie, es ott volt a ket csik, ugyh nem annyira jutott ki a tesztelgetesbol. Most elkezdett rendetlenkedni par honapja a pajzsmirigyem, es persze rogton ragorcsoltem, h na, ennyi a sikerszerianak, es biztos nehezen fog osszejonni. De ugy tunik, mazlim van megint, csak mar mar nem vagyok annyira laza, es az elso lehetosegtol kezdve naponta tesztelek. 🤣 Nem jott meg meg.
      Szerintem jol allsz hozza. Imadom, h tobb gyerekem van, de akkor is ugyanolyan boldog az ember, ha csak egy van neki, ez nem ugy ugy mukodik, h a gyerekszammal aranyosan "fokozodik".

      Törlés
    4. Hat, nekem se jott ossze. Volt, egy hetig huzta, de vegul nem tudott beagyazodni. Valoszinuleg keves volt a progeszteron. Tegnap gorcsolt, ma megjott. Megyunk tovabb.

      Törlés
    5. A csudába :( pedig nagyon drukkoltam. Mostanság kevés a sikersztori :(
      Melyik teszttel voltàl megelégedve?

      Törlés
    6. Nekem most a Facelle tunik abszolut befutonak. Megfeleloen erzekeny, es az ara sem utolso szempont.

      Törlés
  3. Sajnálom, hogy nem sikerült...
    Jó pihenést, kikapcsolódást Nektek!

    VálaszTörlés
  4. Azt hiszem az éterben elveszett az üzim (még vmikor dél körül írtam). Szóval...:((( , de örülök, hogy jól vagy!
    Nekem sem akar megjönni, a dokink augusztusban szabin, szóval még lehet mi is ősszel megyünk.
    Jó nyaralást :)

    VálaszTörlés