2019. június 12., szerda

Az első bekukk

Ma megvolt az első ultrahang, annak ellenére, hogy még csak 4x kellett Gonal-Fet szúrnom, szép számmal voltak tüszőcskék. A jobb oldalon a legnagyobb 15 mm, sok 13-14 mm-es. Kb 10-ig számoltam az ujjaimon, hogy hányan vannak... aztán kifogytam 😀
a bal oldalam már nem ilyen termékeny, viszont ott 18-as az első. Na majd meglátjuk mi sül ki belőle. Rengeteg tüsző, érzem is a petefészkeim rendesen. Most már csak azért kell izgulni, hogy legyen bennük szép érett sejtecske.
Sz doki vissza is vett az adagomból, már csak 100-at kell szúrnom.
Pénteken ekg, vv, uh 👍
Ha minden jól megy, akkor hétfőn punkció, szombaton transzfer.
Egy dolgot nem értek és nem igazán helyeslem.
Betadin kúpot kell leszívás előtt 4 napig tolnom.
Na de mégis, hogy gondolták hogy pont jóddal kellene bombázni a szervezetem, főleg hogy az anti tpom nemrég az egekben volt. A betadin meg kinyír mindent odabent, a hüvelyflórát amit ily gondosan felépítgettem az utóbbi időben taccsra fogja vágni. Ágyő Döderlein és 1-es tisztasági fok.
Van itthon pár betadinom, tavaly lejárt 😂 majd beáldozok vagy kettőt.
Szerintetek punkció estéjén lehet ilyen hüvelyflóra helyreállító tejsavas vackot használni?

10 megjegyzés:

  1. Es amugy mi tortenik, ha nem tolod a Betadine-t?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felvilágosítottak, hogy bármit összeszedhetek a kórházban a punkció alatt 🙄
      Az nem lenne valami frankó. Így bevásároltam friss betadinból

      Törlés
    2. Hat, nekem ez jozan paraszti esszel nem stimmel. A mehedet nem batadine-ozod, tehat ha igaz, h a punkcio fertozesveszelyes, akkor pont nem fog tole a huvelykup megvedeni. Akko minek szetbaszni az egeszseges huvelyflorat, ami megvedhetne. 🤔 Ha ez lenne az indok, eleg lenne punkcio utan atobliteni a mehet. Nem ertem en ezt. :(

      Törlés
  2. Nekunk antibiotikumot adtak. Szajon at szedhetot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt a kaáliban is adtak, doxycyclint. Itt nem kell 🤷‍♀️ Fura, mondjuk cseppet sem bánom

      Törlés
  3. Én érdemben sajnos nem tudok válaszolni, csak szeretném ha tudnád, hogy drukkolok! :-)
    Jó sok kis tüszőt érlelsz, igazi tyúkanyó vagy! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, köszönöm szépen. Mehetnék ki a piacra tojásokat árulni 😂

      Törlés
  4. Úr isten, máris? Mindig elfelejtem, hogy milyen gyorsan is megy ez :)
    Nekem egyszer a hülye Betadine úgy kimart, hogy a leszívás előtt elkezdtem vérezni bakker. Azonnal abba kellett éhgyomri, és el is múlt, szóval valószínű, hogy "csak" a hüvely nyh-t marta szanaszét, de azért mégis. Engem az endó dokim letiltott a jódról, más kúpot nem lehet kérni? Mondjuk tuti mondom majd ezt a vérzős sztorit.

    A sok tüsző szuper, és tuti lesz bennük jó sok petesejt :) drukkolok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát látod, hogy pörög :) hamarosan te is kezdesz 😍
      Azon agyaltam, hogy a betadin ilyen rövid idő alatt csak nem jut el a méhemig. Mert a hüvelyt taccsra vághatja, minket a méhüreg érdekel, hogy ott ne fertőtlenítsen már ki semmit. Ma muszáj feltennem az elsőt, mert a holnapi uh-n tuti lebuknék, hogy miért nem folyik belőlem rozsdabarna trutyi 😂
      De szerintem ki fogok hagyni 1-2 napot, az tuti.
      Durva, hogy véreztél tőle :( az nem hiányozna most. Nekem csak csípős élményeim vannak, mikor még ezer éve egyszer használtam

      Törlés
    2. most olvasom: "Azonnal abba kellett éhgyomri". Éhgyomri :D asszem pont beszéltem valakivel a cukor terhelésről. :D

      Szerintem úgy is elegendő, hogy csak két naponta dugja fel az ember. Végülis, pl. Győrben egyáltalán nem kaptam ilyet.

      Törlés