2017. augusztus 30., szerda

Az 1. trimeszter végén

Elérkezett az utolsó izgalmas hét is, megjártam végre a védőnőt és innentől hivatalosan is (kiskönyvvel bizonyítva) kismama vagyok.
Igazából 1,5 órát töltöttem bent, de sok értelme nem volt 😁 Inkább csak adminisztráltunk.
Kaptam egy induló csomagot, amiben sok-sok kupon és szórólap volt. Az egyikkel már ki is váltottam a dm-ben egy várandós bőröndöt, rengeteg aprósággal ( egyébként nem volt egy nagy durranás s tartalma, de a bőrönd cuki )

Ma megjártam Sz doki rendelőjét is. A picike jól van 47,5 mm-es volt + a lábai. Csodás lábai vannak 😍  legutóbb még kis nyomi volt, de mára egész kiskölyök formát öltött.
Kaptam mindenféle beutalókat ( hiv, hepa, lues vérkép)
Ha minden jól megy, akkor pénteken ezt is kipipálhatom, jelenésem van a háziorvosnál.
Holnap még lesz egy marathoni értekezlet a suliban, így búcsúzóul, aztán végre táppénz 🙈

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése