2017. augusztus 20., vasárnap

25% fiú vagy lány?

Ma töltöttem be a 10. hetet, így már a terhességem negyede tulajdonképpen letelt, hihetetlen hogy repül az idő, hisz csak most teszteltem pozitívat.

Már egyre inkább izgat minket (inkább csak engem), hogy kisfiú vagy kislány lakik a pocakban.
A neten különféle jóslatokra, tesztekre lehet bukkanni. Persze tudom hogy semmi alapja nincs, de még is jól elszórakoztatom magam vele :)))


Most ha épp reggelizel akkor tedd el kicsit :) pisi tesztek jönnek
Sikerült kétszer is kipróbálnom a szódabikarbónás tesztet, elvileg ha habzik mint a sör, akkor kukacos a baba, ha pedig nem történik reakció akkor kislány.
Na úgy látszik a pisim ph-ja állandó, mert 2x is elvégeztem és tényleg nem volt reakció.



A játék folytatódik :D
Ha összeadjuk a fogantatás hónapját az akkori életkorunkkal (6+33=39) és az páratlan akkor kislány, ha páros akkor fiú
Egy másik népi jóslat szerint, ha vöröskáposztát áztatunk forró vízben 10 percig, majd leszűrve 1-1 arányban rápipilünk, akkor ha az oldat piros/rózsaszínes lesz akkor kisfiú, ha pedig kékes/lilás színű akkor kislány. Kipróbáltam, és az eredmény itt van:

Szerintem ez a teszt fiút mutat, kékesnek egyáltalán nem mondanám a végeredményt.
Az utolsó tesztem hypo+pisi kombó, elvileg ugyanúgy működik, mint a szódabikarbóba, ha nincs reakció akkor kislány






17 megjegyzés:

  1. Megáll az eszem mivel szórakozol😁😂Kiváncsi vagyok működik-e a teszt majd kiderül ha megmondják a nemét!10.hét nem semmi tényleg rohan az idő!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. engem is furdal a kíváncsiság :) töltöttem még fel másik két tesztet is, de mára befejeztem mert kezd beteges lenni :))))

      Törlés
  2. Válaszok
    1. kiegészítettem még másik kettővel :D ha tudnád mennyi marhaság kering a neten

      Törlés
    2. Elhiszem. Na, terhesen én ezért nem olvastam se kismamás könyveket, se terhességgel foglalkozó netes cuccot.

      Törlés
  3. Na, ha bejön a jóslat, akkor a következőre én is megjegyzem ezt a szódabikarbónás tesztet. :D Még sosem hallottam róla.

    VálaszTörlés
  4. (Mondjuk eszerint az életkori táblázat szerint az első lányomnak fiúnak kellett volna születnie. :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én alaposan visszaszámoltam pár családtagot, figyelve a koraszülésekre is, az ovuláció napjára és 3-ból 3 stimmelt :) tudom hogy véletlen, de jó móka most ez nekem

      Törlés
    2. A második lányomra működik. Amúgy szerintem neked is lánykád lesz.

      Törlés
    3. Saját magamra visszaszámolva szintén fiúnak kellett volna lennem. :)

      Törlés
    4. hát igen, ennek az egésznek nem sok matematikai alapja van :D vagy bejön vagy nem :P
      örülnék a kislánynak, akkor nőuralom lenne itthon :) de ha fütyis lesz annak is ugyanúgy fogok örülni

      Törlés
    5. Nálunk ugye két lány van, teljes nőruralom, de a férjem kicsit sem bánja. Harmadikra is lányt szeretne/-nénk. De mi sem természetesebb, hogy ha fiú lesz, ugyanolyan boldog az ember.

      (Érdekes, elsőre majd' megvesztem, hogy fiú legyen, és amikor kiderült, hogy lány, már el sem tudtam volna másként képzelni. Most ugyanez van fordítva. Aztán majd meglátjuk.)

      Törlés
  5. Én anno a naptárat néztem csak meg, de azok alapján lánynak kellett volna lennie :)

    VálaszTörlés
  6. A naptár szerint lányt szültem, de szerintem 17 hónapja fiam van. ;-)

    VálaszTörlés
  7. Hová mész a 12. heti genetikai uh-ra? Javaslom az Istenhegyin dr. Hajdú Krisztinát, ő annyira profi, h mindkét gyermekem nemét megmondta már a 12. héten. :)

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok én 7 hetes terhes vagyok és kíváncsi lennék rá hogy ki tudnam deríteni a babám német

    VálaszTörlés