2017. augusztus 10., csütörtök

3. Ultrahang

ketten vannak 😱😱😱

26 megjegyzés:

  1. juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :)
    mindkettőnél szívhang is van? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, mind a kettőnél van szívhang, de az új tökmag picit le van maradva pár nappal :) cseppet sokkolt a hír :D

      Törlés
  2. Szedrecske is összeszedte magát! 😍😄😃😊😀😉☺ Még jó,hogy Ő is beköltözött!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igeeeen, tuti a kis szederke lett a meglepetés baba 💜💜💜

      Törlés
  3. A két lufi célba ért..... Hatttalmaaas :-DDD Nagyon örülök nektek, csodálatos érzés lehet (RosaGina)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igeeeen, úgy látszik mind a kettőt megkapta a gólya :) micsoda mázli
      Nektek meg innentől megy a drukk ezerrel, most Ti jöttök, a két tökmag reméljük jó gyorsan befúrja magát. Hajrá picurkáááááák!!!!!!

      Törlés
    2. Köszi, igen, ebben bízunk mi is.
      A valerina relax jól bejött, köszi a tippet! Ittam előtte 2 kupica pálinkát is biztos ami tuti...
      Mikor mondta a nővérke hogy már benn van katéter, csak pillogtam rá, hogy maga most csak ugrat ugye?!

      Törlés
    3. Én is egy kismamától kaptam a tippet :) Örülök hogy Neked is bejött, klassz dolog mikor rákészülsz és kiderül már vége is van a transzfernek. Hogy vagy? Próbáld meg lazán venni ezt az 1 hetet és minden rendben lesz

      Törlés
  4. Aztamindenit :-D gratulaaaaa :-)

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Én is ezt mondtam tegnap mikor kiderült 😂

      Törlés
  6. Ez igen gratula!!!Erre mondta az orvosom ha egy üzlet beingdul😀😀😀

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, még a végére tényleg lombikbabybumm lesz, potyognak a gyerekek 😊

      Törlés
  7. Azta, nem semmi, dupla öröm :) Hatalmas gratula :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igeeeeen :)) most már van rá esélyem hogy nem kell több lombikra menni

      Törlés
  8. szinte biztos voltam benne, de nem akartam írni, nehogy aztán mégis beégjek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg?? És miből gondoltad?

      Törlés
    2. alapvetően csak megérzés volt, amit nem cáfolt meg a hcg szint emelkedésének üteme meg a szép, erős csíkok, és valamiért folyton ott motoszkált bennem. :) örülök, hogy így sikerült!

      Törlés