2017. augusztus 23., szerda

újabb bekukk

Tegnap óta ismét visszatértem a suliba, igaz csak szept. 1-ig boldogítom a kollegáimat. 
picuri 10+2
A mai értekezleten a diri hivatalosan is bejelentette az új jövevényt, a kis maszatot a pocimban :)
Össze-vissza puszilgattak, nagyon kedves mindenki <3 látszik hogy tiszta szívből örülnek a boldogságunknak

Ma eljutottam egy újabb ultrahangra, 20 percig álltam sorban egy sorszámért...jobbról-balról köhögtek, prüszköltek rám, extra gáz volt. Hiába volt időpontom, utána még jócskán kellett várnom a tömegben, hogy sorra kerüljek. Nem szeretem a kórházakat :/
Mikor bejutottam, már egy kedves ismerős uh asszisztens hölgy várt rám, legutóbb is ő nézett meg, csak magánban. Bekukkantottunk és minden a legnagyobb rendben van :) a kis pöttömke már 35 mm-es volt, szép lassan növöget a drágám, 10+2-nek írta a gép. Ugyan villámlátogatás volt a részünkről, de nagyon kis cukorfalat a tökmag, szépen zakatolt a szíve. A másik petezsákban már nem láttunk embriót, viszont a zsák 25 mm, nem bánnám ha felszívódna végre és akkor felejtsük el egymást. 
Kaptam most uh képet is, bár a hölgy mondta hogy jól tegyem el és odakint ne mutogassam, mert akkor mindenki kérni fog :D
Utána kerestem a dokimat is de természetesen már nem volt bent a kórházban, így telefonon kellett hajkurászni. Ha minden igaz holnap randi és akkor kapok valamit amit vinnem kell a védőnőhöz. 
Megkértem hogy ha lehet többet ne küldjön kórházba, nem értem mit erőlteti, inkább kifizetem a magánrendeléseket.

4 megjegyzés:

  1. A protokol szerint el kell küldenie a kórházba is.Ami kórházanként változik.:D
    Nekem a 18 hetes genetiki uh-t kellett a kórházban csináltatnom.
    Az kötelező volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már kértem időpontot magánba is genetikai uh-ra, de adtak 12. hetire kórházi időpontot is :))) majd a doki eldönti mi legyen

      Törlés
  2. Csak így tovább növögessen az a kis pöttöm!!!😉

    VálaszTörlés
  3. Sokszor ez trükkös mert a kórházban csinálják a magant is.
    A genetikai uh a 18. héten van, a 12 még nem az.
    A kiskonyv szerinti vizsgálatok sztem kórházban kötelezőek és feltételei a későbbi ellatasoknak.

    VálaszTörlés