2017. augusztus 7., hétfő

Nincs több szuri

Tegnap kellett beadni az utolsó prolutexet, ami igen csak rémesre sikeredett... ennyit még nem kínlódtam vele sosem.
Így ma remélhetőleg örökre elbúcsúztam a szurkálódástól.
Biztos más is gyűjtögeti, akár csak én, hogy majd a végén egyszerre megszabaduljon ettől az oltári nagy kupactól.
Nos ha te is tervezed, akkor egy jó tanács.
Gondolkodj, mielőtt kiborítod a laminált padlóra :))

Hogy miért? Hát mert tele van üveggel, ami törik.....
Olyan élvezettel emeltem magasra a szatyrot és öntöttem a földre az egész pereputtyot, hogy erről az egyről megfeledkeztem és most takaríthatom a szilánkokat.

5 megjegyzés:

  1. huhh, a frászt hoztad rám a címmel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhh, igazad van 🙄 Bele se gondoltam milyen félreérthető címet adtam 😞 Máris lecserélem

      Törlés
  2. Kreatívan hasznosítottad a földre borított cuccot! :D Irtam egy privit Hoxán. Pusz!! Siag

    VálaszTörlés
  3. Szia en egy zugolvasod vagyok
    Szivbol gratulalok Nektek, a foto is elkepeszto!
    Tovabbi jo utat Nektek!

    VálaszTörlés