2017. augusztus 12., szombat

Angyalka

Mivel 2 napja kicsit berezeltem a méretkülönbségek hallatán, úgy döntöttem kérek egy időpontot 4 D ultrahangra. Mázlim volt, mert valaki lemondta így a mai napon ellátogattunk a helyi ultrahang központba.
A kis ufócskám :) 
Roppant kedves volt a hölgy, 40 percet voltunk bent nála. 
Sajnos rossz hírrel kezdtük, mert csupán 2 napig lehettem abban a tudatban, hogy ikerterhes kismami vagyok. A kisebb embriónknak már nem dobogott a szívecskéje :( a petezsák is összébb ment, illetve a kis mazsola mérete is csökkent. Picit szomorú vagyok, de ezek szerint ennek így kellett történnie.

Viszont a jó hír az az, hogy a nagy tesó remekül van, szerintem legutóbb félremérhették (akkor 15 mm-t mértek) most viszont már majdnem 22 mm. Kizárt hogy 2 nap alatt ennyit növekedjen a bogyókám. Mi ebből a tanulság? Nem szabad a neten olvasgatni mikor mekkora a jó méret, mert egyáltalán nem biztos hogy jó szögben mérik le.
Szóval a történtektől eltekintve jól vagyunk. Többször is meghallgattuk hogy kalapál 140-nel a szíve. Láttuk a pici karját meg a lábát ahogy kalimpált, szépen kivehető a magzatburok is.
Szuper helyen helyezkedik el a kis pöttömke, pont a méhem közepén van :) 
Nagy valószínűséggel a kistesó felszívódik majd és remélem problémamentes lesz innentől a terhességem.
Hoztam egy kis ízelítőt:






7 megjegyzés:

  1. Sajnálom! Örülök, h a nagy szépen fejlődik. ;) Semmilyen progeszteront nem kapsz már? Hüvelyi úton sem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már rá koncentrálunk ezerrel. 3*2 utrogestant nyomatok, majd a 12. héttől kezdem leépíteni. Ti jól vagytok?

      Törlés
    2. Ja, jól van akkor. Azt hittem teljesen leépítetted a prgit, korai lett volna. Köszi, mi jól vagyunk, egyedül a hasfájás okoz gondot.

      Törlés
  2. Sajnálom!Gratula a másik tökmaghoz!Minden rendben lesz nem kérdés és születik majd egy egészséges szép babátok!💗💙

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így lesz 😍 Másképp nem is végződhet ez a lombiksztori

      Törlés
  3. Na, akkor írok itt is :) Sajnálom, nálunk is ugyanez volt a helyzet, a második bébi felszívódott, a 7. hétig volt velünk. Nekem ugye koraszülésem volt, és bele sem merek gondolni mi lett volna ha ketten maradnak, azonban minden iker láttán összeszorul a szívem, főleg mikor már nagyobbak és látszik hogy szeretik egymást. De tudod, hála, hála, hála :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudtam hogy nálatok is ez volt a helyzet ☹️ úgy látszik gyakori jelenség. Mindenesetre megnyugtató hogy a nagy szépen fejlődik és ez most a fontos. Nem szomorkodom, így kellett történnie, ezt dobta a sors. Az a szerencse a szerencsétlenségben, hogy ez az elején történt meg, nem pedig jóval később amikor már veszélybe sodorhatja a másik picúrt. Szerdáig kell csak izgulni, akkor megyek ismét uh-ra 💜💜💜

      Törlés