2017. augusztus 2., szerda

Második uh

Ma voltunk G-vel SZ dokinál. Vigyorogtam végig, mint a vadalma :)
Szóval megtörtént az ominózus hasi ultrahang. Előtte persze megjegyeztem hogy  lehet nem is fogjuk látni, olyan dagi a bendőm. Egész nap tömöm magam itthon, mert akkor nem émelygek. A doki persze szóvá tette hogy abba kellene hagyni a mértéktelen zabálást, mert nála bizony 13 kg-ot lehet max felszedni :D
Az első mérlegelésig még van időm, gondolom onnan indul a számláló, de azért majd odafigyelek. Formás kismama szeretnék lenni.

Tehát ott tartottam hogy hasi ultrahang. Pillanatok alatt rátalált a picikére, szép szabályos volt a petezsák még mindig, lüktetett a bogyócska, bár kihangosítás most nem volt.
A kedvemért meg is mérte az embriót, 10 mm-es, pont akkora amekkora kell hogy legyen. Igazából ha a punkciót nézem, ma 5+2 a baba én pedig 7+2. Totálisan megnyugodtunk :)
Dokker bácsi gratulált és a találkát majd a kórházba folytatjuk, holnap kell kérnem időpontot. Imádom ezt az orvost, nem a pénzről szól nála a rendelés, nagyon tisztességes ember.
A prolutexről le kell állnom, utró lesz helyette. Azt mondta fölösleges pénz kidobás :)
Mást nagyon nem mondott, még annyit hogy ha képes vagyok rá, igyak lúgos vizet és kell napi 2,5 liter folyadék a szervezetemnek. Mert ha nem kapja meg a baba, akkor akár vetélés is bekövetkezhet. Erre nagyon oda fogok figyelni innentől kezdve.
Jipppiiiiijjáááááájééééé , boldogság van ezeeeeeeerrrrrrreeeeeeel

21 megjegyzés:

  1. Mit lehet erre mondani mint jippiiiijjáájéé nagyon örülök!!!😆😃

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 😍😍😍😍😍. 😘😘😘 🤹‍♀️🤹‍♀️ 🍼

      Törlés
  2. Mi az, hogy max 13 kgot? Ha több lesz, mit csinál? Nem vállalja a szülést vagy zsírleszívásra kötelez?
    Nyilván értem. Az én dokim is figyelt, de ilyen kategorikus sose volt. Én 7 kilót hiztam. Na de azota :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem csak felhívta a figyelmemet hogy a terhesség nem a zabálásról szól. Nem bánom, mert így még jobban oda fogok figyelni. Nem vettem zokon ☺️ Örülök hogy legalább mondott egy konkrét számot amihez tudok majd viszonyítani. Ügyes vagy hogy csak 7-et szedtél fel 🙂

      Törlés
    2. 160 grammos diétát tartottam

      Törlés
  3. Gratulálok és szívből örülök nektek!�� Jó az, ha van egy korlát, mert észrevétlenül is szöknek felfele a kilók, főleg ha még hajlamos is rá az ember lánya, mint én �� KorNicsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azok a kérdőjelek egy szivecske és egy mosoj fej, bocsi, hogy nem mutatja rendesen...KorNicsi

      Törlés
    2. Aranyos vagy 😊 És óriási gratula a szép hcghez, csak így tovább

      Törlés
  4. Szívből gratulálok! :) Anno én 20 kilot híztam, mert a terhesség kezdetétől iszonyat savas voltam, és ezt az elején háztartási keksszel orvosoltom :) Kb. 20. héttől álltam át a Salvus vízre, de arra már jó sokat híztam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó ezt hallani hogy nem vagyok egyedül a zabálásommal 😂 Azért 20 kg nem semmi, de gondolom gyorsan összejön az ha nem figyel az ember lánya. Az első mérlegelés után indul a számláló, szóval van még 1 hetem 😛 Utána majd ésszel. Most ez a meleg meg az émelygés nem segít. Vettünk lúgos vizet, az egyik ihatatlan, de a gyengébb nem rossz. Igaz a hatását még nem érzem.
      Hazaértél már Kínából? Most már neked megy a drukk ☺️ Minden bloggernek sikerül mostanság, Te jössz ❤️

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Én a terhességeim alatt fogytam. Az elsőnél 4 kilót, a másodiknál 10-et. Teljesen le voltam csoffadva, mikor hazajöttem a kórházból. De bezzeg a szoptatások!! Két pofára zabálom a szénhidrátot, annyira kívánom. :(((

      Törlés
    4. Ganyu: ezt meg sem hallottam, tessék pozitívan hozzáállni. Igen is most te jössz, nincs mese, hamarosan újra kismama leszel ❤️

      Szinvaltoszemulany: az meg hogy lehet hogy fogytál??? Mármint a szülés után voltál kevesebb vagy hogy? -10 kg??? Diétáztál? El se tudom képzelni , baba hány kg-mal született?

      Törlés
    5. A saját súlyomból fogytam. Első szülésnél 64 kg voltam teherbeeséskor (170 centihez), 76 szülés előtt, 60 kórházból hazamenetelkor. Szoptatás alatt brutálisan sokat felszedtem, 76 voltam teherbeeséskor (az első két hónapban kapásból fogytam 5 kilót), 78 szülés előtt, 65-66 hazajövetelkor. A szoptatás miatt most megint 69 körül vagyok, de nem szeretném megint elengedni. :((

      Babák súlya: J 38. hétre született 3420 grammal, C 40. héten 3910 grammal. Tökéletesen egészséges kölyök mindkettő, a nőgyógyászom egyik alkalommal sem parázta túl a súlyvesztést.

      Semmi dieta, semmi koplalás. Nekem az a tippem, hogy a terhességek alatt sokkal rendezettebb volt a hormonháztartásom, felgyorsult az anyagcserém, és miközben a gyerekek normálisan gyarapodtak, az én "tartalékaim" leapadtak.

      Törlés
    6. Viszont abszolút érzem, hogy ahogy kezdenek visszaállni a dolgok a régi kerékvágásba, megint lassul az anyagcserém, kívánom disznódmód a szénhidrátot a tejcsináláshoz, a kettő együtt meg egyértelmű szalonnásodáshoz vezet. Szóval észnél kell lenni, szoptatás ide vagy oda, gondolkozóban vagyok valami diétán. (Sportolni a kicsi 6 hetes kora óta sportolok újra.)

      Törlés
    7. Huni, teljesen igazad van, törlöm is a bejegyzést - mivel módosítani nem tudtam - hisz a leírt szavaknak ereje van :)
      Szóval ÉN LESZEK A KÖVETKEZŐ KISMAMA! :)

      Törlés
    8. ❤️❤️❤️🍀🍀🍀

      Törlés
  5. Jajjj de jóóóó!!! :))))) Szép egészséges kis pötyibabó. :D Ez egy átlag kg, nem szabad túlstresszelni a hízás kérdést. Csak figyelj arra, h mit tömsz be a pociba. Nekem 12 kg volt a "megengedett". 15,6 lett a vége, de a nagyrésze víz volt, na bumm. :) Vigyázz magadra!!! Puszi! Siag

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igenis Anyuci ❤️ Nem stresszelek ígérem 😂
      Jól vagytok? Picike hogy bírja ezt a brutális hőséget?

      Törlés