2017. július 14., péntek

Készülődés

Nem tudom elmenjek-e még vérvételre, vagy csak fölöslegesen izgatnám magam, remélhetőleg minden rendben van.
Ma is ellőttem egyet, azt hiszem egy időre az utolsót, mert nem akarok mániákus lenni. (eddig csak LH tesztekkel csináltam ilyesmit)

Én úgy látom erősödik, nem túl gyorsan, de mintha erősebb lenne.
Éjszaka indulunk nyaralni, most a következő 10 nap a pihenésről és boldogságról fog szólni. Azt hiszem ránk fér már :))))
Vettem rutascorbint (ha bármi gond adódna) illetve viszem magammal a sok progiszurit, vitaminokat,bogyókat...egy komplett patikát :)
Becsempésztem a bőröndbe a biztonság kedvéért egy tesztet is.
A dokim továbbra se válaszol, gondolom még szabin van. Ma azt hiszem illene felhívnom az intézetet a jó hírrel.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó pihenést Nektek! Erős az a csíkocska csak így tovább.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű szép a teszt és jól látod, erősödik! :))) K doki valószínűleg el fog majd küldeni vv-re, sztem nincs értelme, h addig is szúrkáljanak. Nagyon-nagyon vigyázz magatokra és jó pihenést nektek, rátok fér! :) siag

    VálaszTörlés
  3. Az a tuti most, egy vakacio! Jo pihit!

    VálaszTörlés