2017. július 6., csütörtök

ET+5

Igazából a transzfer óta nem nagyon történt semmi említésre méltó.
Lehet velem van a baj és nem figyelem a tüneteket, de igazából nem érzek semmi extrát.
Beülti utáni 1-2 napon elég vacakul aludtam, többször felébredtem éjszaka, nagyon meleg volt, görcsölt is a hasam, de lehet csak a punkció okozta. Kifeküdtem a hűvös teraszra, megnéztem a napfelkeltét és már jobban is lettem, aludtam tovább a hintaágyban.

Mától kezdem leépíteni a medrolt, de csak finoman, ma már csak 3 + 3 mg-ot szedek.
Hogy tesztelni mikor fogok? Lövésem sincs, lehet sztrájkot hirdetek. Még mindig van a környezetemben olyan, aki azzal csesztet, hogy már biztos mutatná, neki kimutatta, tesztelj, akkor legalább tudod.... na ezek a "jó tanácsok" így a kilencedik kanyarban nem igazán hiányoznak. Nagy lány vagyok, tudom mikor mit kell tennem.
Mindenesetre a héten még biztos nem fogok.... Szerintem vérvétel lesz majd a befutó. A  várakozást most elég jól tűröm, lehet megedződtem a sok 2 napos embriótranszferben :)

Egyébként ma van a házassági évfordulónk, repül az idő.  Pont ma 4 éve történt, hogy színes homokot öntöttünk a férjemmel egy üvegcsébe, ezzel szemléltetve a közös jövőnket. Remélem pár nap múlva kiderül, hogy nem csak az életünk, hanem a sejtjeink is sikeresen egyesültek és végre lesz belőlünk egy kis jövevény, akit már régóta epekedve várunk. Egy kicsi G-ből és egy csipetnyi belőlem is. Szeretném tudni milyen lurkó jönne létre kettőnkből, ezért is tartom még mindig távolinak az örökbefogadást.
Szóval az esti program nem lesz semmi különös, egyenlőre egy romantikus pizzázás van kilátásban :)

5 megjegyzés:

  1. Boldog évfordulót!!!Én mindig megvártam a vérvételt nem teszteltem!Tedd úgy ahogy neked jó és ne foglalkozz senkivel!Drukkkkk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Alíz :) imádom hogy mindig olyan lelkes vagy!

      Törlés
  2. Nagyon drukkolok és varom a fejlemenyeket. ;)

    VálaszTörlés
  3. Továbbra is nagyon drukkolok csak ilyen lazán a továbbiakban is és gratulálok az évfordulótokhoz!!!!
    Nem ide tartozik de azért megosztom veled, hogy ma megjött a biopsziam eredménye és minden rendben, kis tokosunk lesz;)
    Puszillak (annababo)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj de jó :))) gratulálok a kis fütyishez
      Akkor mostantól pasi dömping lesz nálatok 😛

      Törlés