2017. július 10., hétfő

ET+9

De ez most más volt, örömömben sírtam, nem pedig azért mert megint hómező lett. Hanem mert fél perc elteltével megláttam a sasszememmel azt a csodás második csíkot ami egyre erősödött. Visítottam, majd odahívtam a férjem és ő is látta,  együtt néztük ahogy kirajzolódik a széles rózsaszín sáv, ezúttal nem kellett keresgélni.

ET+8 este


Egész este rohangáltam a fürdőbe és kukkoltam a tesztet, hogy vajon meg vannak-e még a csíkocskáink.  Felfoghatatlan hogy ez velünk megtörténhet ennyi szívás után, végre elindult valami és ha mázlisták vagyunk minden rendben lesz.
Annyira boldog vagyok és nyugodt, igaz alig tudtam elaludni az izgatottság miatt, de ez most más :))))
Már a centrumlabba csücsülök, hamarosan megcsapolnak és remélhetőleg még estig kiderül mennyire vagyok terhes, hcg-ben mérve
ET+9 reggel

15 megjegyzés:

  1. Aaaaa de jó, maradjon is így!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is ilyen csíkom volt Et + 9 naposan, és holnap ünnepeljük a 4 hónapos lányom névnapját :)

    VálaszTörlés
  3. Juppppiiii! Nagyon drukkolok :)

    VálaszTörlés
  4. Tudtam én, hogy korai volt a tegnapi, pont írni akartam amikor megláttam ezt a bejegyzést. Nagyon szorítok és veled örülök! Szuper hír!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fú, ti ketten jó sok izgalmat adtok mostanában. már a posztokat is csak a lélegzet-visszafojtva olvasom. csodás hír!

      Törlés
    2. Pár nap és nálad fognak özönleni a gratulációk 😉 Hogy vagytok? Babák már tuti megkapaszkodtak ❤️

      Törlés
  5. De jóóóó!! :) Szép magas hcg-t kívánok! :)

    VálaszTörlés
  6. Ez az erre vártam😀😀😀Nagyon örülök és kívánok egy szép magas hcg-t!!!Rendelés leadva tessék teljesíteni!

    VálaszTörlés
  7. Hurrrrááááá!!!! De jó ezt látni! :) Írd meg az eredményt mielőbb! Nagyon drukkolok! :)

    VálaszTörlés
  8. köszönöm lányok a sok drukkot, a kitartó szurkolást <3
    A magas hcg elmaradt, plusz jött mellé még egy alacsony progi szint is, szóval lesz még meló ezzel a terhességgel :))) de legalább már terhesnek számítok

    VálaszTörlés
  9. Úristen, HAJRÁ, HAJRÁÁÁÁÁ!!!Nagyon szorítok!! (pinkm.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vigyázz, mert követlek :)))
      olvastam a blodogat, örülök hogy minden rendben!

      Törlés
  10. Hat en elsirtam magam!!!! Kovetlek, miota egyutt mentunk volna at K dokihoz. Sok sikert a terhesseghez. Gratulalok szivbol. Dori

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Dóri :) innentől reméljük minden jól alakul

      Törlés