2017. július 12., szerda

Ezt nem hiszem el


22 megjegyzés:

  1. <3 <3 <3 Mariann :)

    VálaszTörlés
  2. Lehet,hogy rögtön nem is egy bébi fészkelte be magát! :-))))

    VálaszTörlés
  3. Ááá de jóóó!!!! :)))) Nincs kétség és a teszt is gyönyörű!!!! :)))) Olyan nagyon örülök nektek!!! :)))) Tudom, még van pár nap, de ez egyre csak erősödik!!!! Siag

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jól belép csimpaszkodott a kis töpörtyű :))) reméljük innentől minden rendben lesz

      Törlés
  4. De szuper,tessék csak elhinni!!!
    Látod 2017 mégis a mi évünk:)))
    Nagyon örülök!!!

    VálaszTörlés
  5. Lehet nagyon jól teljesített a gólya és ikrek!!!Szép hcg!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. annyira nem vagyok mázlista hogy mindkét lufim célbaérjen :) de legyen igazad Alíz ;)

      Törlés
    2. Ne mondj le még róla, pláne, ha ezt szeretnéd :) Van esély rá! :)

      Törlés
  6. Szupppppper :)))) km

    VálaszTörlés
  7. Ajj, de szep a progeszteron (is) :-)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép értékek! :) Gratula, csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  9. Jaj, de jó!!! De tudtam, éreztem, hogy rendben lesz :) Nagyon örülök Nektek! Gyerekeső!!! :D

    VálaszTörlés
  10. Hát, terhes vagy. Nagy nagy örömmel gratulálok. Szerintem 1 baba, nekem magasabb volt a HCG-m.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is úgy gondolom hogy egyedül van :) de igazából mindegy is, csak 8 hónap múlva ne tudjunk aludni a sok sírástól

      Törlés
  11. Szuper értékek. A progit is naaagxon jó! Szerintem egy jó erős vaba fészkelte magát be hozzád! Továbbra us ezerrel drukkolok. ☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Andi :) neked pedig gratulálok itt is, remélem jól vagytok

      Törlés