2017. július 12., szerda

ET+11

Már 2 napja tök nyugodtan alszok :) továbbra is fennáll hogy semmit nem érzek, nem görcsölök, sokat pihizek itthon, de azért teszek-veszek is.
Ma sikerült annyira elbambulnom reggel, hogy elfelejtettem tesztelni. Már lehúztam a wc-t mikor leesett hogy kellett volna, úgy fest kicsit szórakozott vagyok.
A második pipit már nem mertem megkockáztatni, nehogy elvegye a jó kedvemet.

Viszont ma elmentem vv-re (hcg+progi) és nagyon durván megkínoztak. Sosem láttam még ezt a nőt, de nem volt érzéke a vérvételhez. Szúrt egyet, nem talált, forgatta, még jobban feldugta...semmi. Mondom neki nézzük meg a másik kezemet, szúrt újra, semmi.... Megint tövig nyomja, forgatja...már kezdett kicsit fájni. Aztán mutatom a hétfői vv helyét, oda is szúr, de elcseszi. Már kezdtem megkönnyezni mikor szóvá tettem hogy most hagyja abba, át szeretnék ülni a kollegájához, ő mindig elsőre megtalálja.
Nos átültem, már 3 helyen folyt a vér a kezemből, a hölgy a csuklómat és a kézfejemet szugerálta. De mondtam neki hogy tegyen le róla és legyen szíves ott folytatni a kínzást ahol abbahagyták. Elsőre telitalálat :) szeretem az ilyen ügyes kezű vén rókákat akik nem szemre szúrnak hanem kitapogatják.

Remélem hamarosan küldik az eredményt :)

4 megjegyzés:

  1. Oda se neki, fáj de begyógyul. A szülés után csúnyább lesz a karod a branültől. Úúúgy szorítok, h ott tarts már, h így legyen!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jah bocsi, az álírás lemaradt... Siag

      Törlés
    2. nem nyavajgok :) csak ilyen körülményes vérvételem még sosem volt. De már nagyon izgulok hogy mi lesz az eredmény. Ha jól láttam sürgősre tették a lányok a laborban.

      Törlés
  2. Várom és veled izgulok de tuti jó lesz!

    VálaszTörlés