2017. július 11., kedd

Erősödik 😍

Tegnap kicsit kivert a víz a progi szintem láttán. Nem lepett meg hogy alacsony, mert azóta sincs cicifájdalom, viszont nem értem a centrumlab referenciatartományát sem, szerintük 15-től jó.... máshol meg 60-tól. Tudom hogy a 36 nmol/l piszok alacsony. Azt is tudom hogy a progi is ugrálhat napszakonként, de a melleim plötyik. Azóta orrba-szájba nyomatom, megemeltem az utrogestan adagot. Sikerült este szereznem a netről 2 tündéri csajszitól prolutex szurit, hálás köszönet,  reggel indulunk érte.4 óra múlva már döföm is magamba, hátha az javít kicsit a helyzetemen. Még gondoltam woman's krémre is, de senkit nem ismerek akinek van tapasztalata, hogy megéri-e az árát. K doki még  nem válaszolt a levelemre, szabin van.
Felül ET+10, alul ET+9
A mai tesztem láthatóan erősebb, gyorsabban is kijött a csík, szóval emelkedik a hcg az tuti.

Egyébként van egy elméletem (lehet túl sok Doctor House-t néztem mostanában)
Szóval ugye elkezdtem leépíteni a Medrolt, próbálom szép lassan elhagyni, mára már nem is terveztem hogy beveszem. Szóval a mellékvesém valószínű le van terhelve a szteroidtól (mondta a doki hogy le is állhat ha hirtelen hagynám abba a bogyót) és a progeszteron termeléshez is a mellékvesekéregre van szükség.

3 különböző referencia határt is találtam a progira
1. trimeszter (gendiagnosztika oldaláról): 10 - 44 nanogramm/ml ami átváltva: 34,7 - 152,68 nmol/L
1. trimeszter (centrumlab): 15,04 - 161,35 nmol/L
1. trimeszter (babanet.hu) 35.8  - 286 nmol/L
1. trimeszter (webbeteg) 38,17 - 312 nmol/L


18 megjegyzés:

  1. Ez bizony már nagyon szép csík!!!:))) Erősödjön csak!!!! Vigyázz magadra ebben a melegben! Puszi! siag

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. erősödnie kell :) most már nem engedem hogy bármi baj történjen <3

      Törlés
  2. Én prolutexet használtam a lombik idején és sikeres volt!Minden jót kívánok neked így ismeretlenül is!Mindig a blogodon kezdek reggel ha van időm nehogy lemaradjak bármiről!!😀UI:drukkk

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hmmm, akkor ezért ilyen nagy a látogatottságom :))))

      Törlés
  3. Én ezt a készítményt használtam tavaly a sikeres lombikkor plusz kiegészítésként. Nem tudom, hogy ez segített - e, de mindenképpen problémamentes volt a terhességem. És amikor abba kellett hagyni a crinone gélt, még akkor is nyomattam egy pár hétig biztos, ami biztos alapon. :) Mariann ( a mai névnapos kislány anyukája, aki szintén tanár, akinek tavaly augusztus 18 - án telt le a kritikus 12. hete, és nem is mentem vissza dolgozni, aki tavaly kapta meg az örökbefogadós határozatot a sikeres lombik előtt. Hátha így emlékszel rám...)

    http://www.babalesz.hu/termekenyseg-tamogato-termekek/progesta-care-krem-progeszteron-forras/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emlékszem bizony és gratulálok a kis tündérkédhez :)
      megnéztem amit linkeltél, egy apróság bizonytalanított el, hogy oda van írva: Terhesség alatt ne használd!
      doki tudott róla hogy kented?

      Törlés
    2. Szia. A progeszteront csak eloirt ideig szabad hasznalni, mert bizonyos idon tul rendellenessegeket okozhat. En igy tudom. Csak az elso trimeszterben, de kulfoldon csak a szivhangig (6. Het) adjak potlaskent. Gratulalok, veled orulok, hogy vegre osszejott!!!!! Meli

      Törlés
    3. Nekem az orvosom jóváhagyta (Zeke Bmc). Másrészt szintén az ő páciense, az egyik ismerősöm a 36. hétig kellett, hogy szedje a crinone gélt, mert volt több sikertelen terhessége és a többedik lombik sikerült neki. Ő a 36. héten hagyta el teljesen. És a prolutexet is csak a 12. hét után kezdte el leépíteni. De találkoztam ilyennel egy másik blogon is, majd megkeresem és belinkelem. :) HAJRÁÁÁÁ!

      Törlés
    4. még dokival nem konzultáltam de én is úgy tudom lombikosoknak a 12. hétig kell szúrni. Hisz nekünk nem termelődik úgy a sárgatest a punkció miatt. Addig meg megy a napi 1 prolutex és 3x2 utrogestan, reméljük segíteni fog.

      Törlés
  4. Nálunk is a Prolutex volt a nyerő, nekem simán felírta a nőgyógyászom, nem kellett hozzá meddőségi doki sem. Nagyon szurkolok!!! Km

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úgy látom mindenkinél bevált ez a csoda injekció :) sajnos tegnap tudtam meg, hogy a nőgyógyászom lelépett és itt hagyott csapot papot.... de beszerzem az utánpótlást, most 2 hétig el leszek látva.

      Törlés
    2. Nyilvan mkinel mas es mas, en a doki javaslatara (nagyon nehezen jott ossze a terhesseg, lombik utani spontan, kb csodaszamba ment az orvosok szerint is) a 12-ig hetig szurtam a prolutexet, es csak utana kezdtuk leepiteni fokozatosan. Kicsit feltem tole, de nem lett semmi gond, idore, egeszsegesen szuletett a lanyom. Km

      Törlés
  5. Celba ert a leveled a golyanak! A legjobbakat kivanom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon úgy fest hogy az egyik lufi célba ért a levélkémmel :))))

      Törlés
  6. Lesz ez még erősebb is, napról-napra szebb lesz :) Megy a drukk! (annababo)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy bizony, aztán majd jövő nyáron megyünk baba-mama talira, ugye??? :)

      Törlés
    2. Naná, még szép, hogy megyünk:D ott a helyünk...
      Úgy izgulok, hogy a mai hcg eredményed szép izmos legyen.
      annababo

      Törlés
  7. Nagyon drukkolok, szép csíkok!!

    VálaszTörlés